Isnogood
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Ik lach de dikkertjes die aan cardio doen altijd uit, gewoon omdat het kan.
![]()
Stond je in de spiegel te kijken dan, met je 15%?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik lach de dikkertjes die aan cardio doen altijd uit, gewoon omdat het kan.
![]()
Chicks lachen meestal naar mij.

werd laats zelf uitgelachen door een of andere bodybuilder, was de eerste keer dat ik die bepaalde oefening deed en was een beetje aan het prutsen. ik heb hem toen gelijk gevraagd of hij een ronde wilde sparren na de training... gna gna gna toen kon ik lachen om die homo, heb hem alle hoeken laten zien![]()
werd laats zelf uitgelachen door een of andere bodybuilder, was de eerste keer dat ik die bepaalde oefening deed en was een beetje aan het prutsen. ik heb hem toen gelijk gevraagd of hij een ronde wilde sparren na de training... gna gna gna toen kon ik lachen om die homo, heb hem alle hoeken laten zien![]()
.werd laats zelf uitgelachen door een of andere bodybuilder, was de eerste keer dat ik die bepaalde oefening deed en was een beetje aan het prutsen. ik heb hem toen gelijk gevraagd of hij een ronde wilde sparren na de training... gna gna gna toen kon ik lachen om die homo, heb hem alle hoeken laten zien![]()

hahaha vergeten te posten,
bij ons loopt echt een buffel rond, super groot, maar als hij gaat praten komt er echt zon piepstemmetje uit![]()