Patriciaa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.242
- Lengte
- 1m64
Omdat?Mensen die staand exorotatie schouder doen met ellebogen in de zij(90°), en hierbij dumbells gebruiken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat?Mensen die staand exorotatie schouder doen met ellebogen in de zij(90°), en hierbij dumbells gebruiken.
John meadows deadlift ook in de Smith wat is daar mis mee voor bb doelen?Laatst zag ik iemand deadliften in de smith machine. Gister zag ik iemand die het nog bonter maakte. Hij zette een verhoging in de smith machine en ging toen half rep 'stiff legged' deadlift doen met een extreem gebogen rug. Bijna alleen maar rug flexie en minimale heupextensie. En dan een beetje het gewicht op en neer bouncen. Wou het bijna filmen zo erg.
Zoiets dus alleen dan veel minder diep. Waarom hij op een verhoging stond weet ik nog steeds niet.
![]()
John meadows deadlift ook in de Smith wat is daar mis mee voor bb doelen?
Zeg dat tegen John zen portemonnee ^^smith machine deadlifts is perfect voor je vagina doelen van 2015.
als in een vagina groeien.
fucking gay en kansloos als je geen absolute beginner bent.
Zeg dat tegen John zen portemonnee ^^
Vervangt t een deadlift ? Nee maar wat is het verschil met andere machine voor rug ?
Dumbells gebruik je om de oefening tegen de zwaartekracht in zwaarder te maken. Als je exorotatie schouder doet in het horizontale vlak dan maak je het alleen voor de biceps/supraspinatus zwaarder. Heeft dus verder niks te maken met de exorotatie wat je maakt.
Ik deed hem ook altijd met dumbeltjes, simpelweg omdat de stappen te groot waren van de kabel? Heeft prima gewerkt voor mijn schouder?Dumbells gebruik je om de oefening tegen de zwaartekracht in zwaarder te maken. Als je exorotatie schouder doet in het horizontale vlak dan maak je het alleen voor de biceps/supraspinatus zwaarder. Heeft dus verder niks te maken met de exorotatie wat je maakt.

smith machine deadlifts is perfect voor je vagina doelen van 2015.
als in een vagina groeien.
fucking gay en kansloos als je geen absolute beginner bent.
Boeie, iedereen die minder dan 261 dl is sowieso een vrouw.

je brengt jezelf in een ongemakkelijke positie door een kaarsrecht bar path te forceren.Zeg dat tegen John zen portemonnee ^^
Vervangt t een deadlift ? Nee maar wat is het verschil met andere machine voor rug ?
Als ik conv dl doe pak ik altijd overhands. Als ik sumo doe, maakt niet uit welk gewicht altijd mixed. Zie het probleem niet echt.Gozer die 50kg deadlift met handschoentjes en een mixed grip.
Dacht dat ik alles gezien had.![]()
Als ik conv dl doe pak ik altijd overhands. Als ik sumo doe, maakt niet uit welk gewicht altijd mixed. Zie het probleem niet echt.
Handschoenen oke, maar mixed grip zie ik het probleem niet in.