Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

van de week om mezelf.

Leg day en echt tot de max gegaan, zegt nog 3x5 op zo'n krat stappen.
En ik zei nog: "Ik voel me benen echt niet meer".
Maar nee, kon nog wel. Dus ik stap op, sta af en toen lag ik languit op de grond.

Het was dat ik al lag, want je kon me echt opvegen.
En dan al die geschokken blikken van iedereen...
Ik hou er van, beetje humor

Laatst zag ik iemand deadliften in de smith machine. Gister zag ik iemand die het nog bonter maakte. Hij zette een verhoging in de smith machine en ging toen half rep 'stiff legged' deadlift doen met een extreem gebogen rug. Bijna alleen maar rug flexie en minimale heupextensie. En dan een beetje het gewicht op en neer bouncen. Wou het bijna filmen zo erg.

Zoiets dus alleen dan veel minder diep. Waarom hij op een verhoging stond weet ik nog steeds niet.

Straight-Leg-CrossFit-Football-Daily-Workout-PIcture-Power-Athlete-PAHQ-CFFB.jpg

Laatst zag ik iemand deadliften in de smith machine. Gister zag ik iemand die het nog bonter maakte. Hij zette een verhoging in de smith machine en ging toen half rep 'stiff legged' deadlift doen met een extreem gebogen rug. Bijna alleen maar rug flexie en minimale heupextensie. En dan een beetje het gewicht op en neer bouncen. Wou het bijna filmen zo erg.

Zoiets dus alleen dan veel minder diep. Waarom hij op een verhoging stond weet ik nog steeds niet.

Straight-Leg-CrossFit-Football-Daily-Workout-PIcture-Power-Athlete-PAHQ-CFFB.jpg
John meadows deadlift ook in de Smith wat is daar mis mee voor bb doelen?

smith machine deadlifts is perfect voor je vagina doelen van 2015.

als in een vagina groeien.

fucking gay en kansloos als je geen absolute beginner bent.
Zeg dat tegen John zen portemonnee ^^
Vervangt t een deadlift ? Nee maar wat is het verschil met andere machine voor rug ?

Dumbells gebruik je om de oefening tegen de zwaartekracht in zwaarder te maken. Als je exorotatie schouder doet in het horizontale vlak dan maak je het alleen voor de biceps/supraspinatus zwaarder. Heeft dus verder niks te maken met de exorotatie wat je maakt.

Gozer die 50kg deadlift met handschoentjes en een mixed grip.

Dacht dat ik alles gezien had. :roflol::roflol:

Dumbells gebruik je om de oefening tegen de zwaartekracht in zwaarder te maken. Als je exorotatie schouder doet in het horizontale vlak dan maak je het alleen voor de biceps/supraspinatus zwaarder. Heeft dus verder niks te maken met de exorotatie wat je maakt.
Ik deed hem ook altijd met dumbeltjes, simpelweg omdat de stappen te groot waren van de kabel? Heeft prima gewerkt voor mijn schouder? ???

Om dikke fatsige wijven

Terug
Naar boven