MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Precies, als de creatine kuren zo rap vanuit een kluisje achterin verkocht worden weet je dat het goed mis is in de gym, je hoort dan ook vaak van, nee ik train niet te hard want ik wil niet te groot worden.

Voornamelijk vrouwen!
Zij willen niet te groot worden te snel.

Voornamelijk vrouwen!
Zij willen niet te groot worden te snel.
Die heb ik ook al regelmatig gehoord. Bij ons traint er ook eentje die "niet te groot" wil worden. Een paar maanden geleden begon ze op de leg press zonder gewichten. Nu doet ze nog steeds de leg press.... zonder gewichten.

Die heb ik ook al regelmatig gehoord. Bij ons traint er ook eentje die "niet te groot" wil worden. Een paar maanden geleden begon ze op de leg press zonder gewichten. Nu doet ze nog steeds de leg press.... zonder gewichten.

In mijn oude gym heb ik 3/4 jaar getraind. Vanaf het begin dat ik daar kwam zag ik bijna elke keer een vrouw die eerst op de crosstrainer ging, en erna op een torso rotation machine met 10kg. Al drie jaar. Ze is optisch nog geen gram afgevallen.

In mijn oude gym heb ik 3/4 jaar getraind. Vanaf het begin dat ik daar kwam zag ik bijna elke keer een vrouw die eerst op de crosstrainer ging, en erna op een torso rotation machine met 10kg. Al drie jaar. Ze is optisch nog geen gram afgevallen.

Sommige trainen gewoon voor onderhoud om hun lichaam te behouden zoals die nu is, daar moet je ook waardering voor hebben

Een man die de gym binnenwandelt, meteen onopgewarmd 100kg begint te benchen en na 2 sets smeert hij voltaren op zijn schouder .

vandaag weer flink binnenpret gehad. Komen twee van die gasten binnen met witte tank tops en natuurlijk lange trainingsbroek. Op zich nog niks mis mee, maar zijn allebei behoorlijk mager en het eerste wat ze doen is het volgende. Kleedkamer in shake maken met water en zo de gym binnenwandelen al drinkend. Dan tijdens 'trainen' een half uur bij hetzelfde apparaat en vooral veel praten en drinken :D. Natuurlijk hebben ze de beenoefeningen & apparatuur nog niet uitgevonden. Na een uur zijn ze klaar en zullen ze waarschijnlijk ook weer een shake nemen. Geweldig :D

Ge moet shakes drinken!!!!! :)

omdat ik vergeten was mijn MP3 speler op te laden heb ik zonder muziek moeten trainen. Als gevolg daarvan heb ik wel een aantal zeer interessante discussies kunnen volgen waar ik echt dubbel van heb gelegen...

"Hey ik heb .... al een tijdje niet meer gezien. Nee klopt die heeft al een paar maanden niet meer getraind. Is nu een stuk kleiner geworden want hij is al dat overtollig spier kwijt"

"Van anabolen ga je dood"

Anabolen, dat is alleen maar water in je spieren. Je moet blijven gebruiken want anders verdampt dat water"

Hilarische training!

Er zit wel een deel waarheid in,water kan idd verdampen :)

Een oudere dame met een dik achterwerk die elke dag haar workout komt doen op zo'n ski cardio toestel (geen idee hoe het noemt).
En elke dag doet ze een uur haar ding maar haar rom is maar 1 cm, kortom haar voeten blijven vrijwel staan waardoor ze gewoon heel de tijd met haar achterste staat te schudden/ twerken.

Mensen die staand exorotatie schouder doen met ellebogen in de zij(90°), en hierbij dumbells gebruiken.

Gast die trots verteld dat hij anabolen heeft gebruikt maar hij is 190 als het niet groter is en weegt waarschijnlijk 70. Maar wel een goed argument: als hij niet kuurt valt hij alleen maar af door het fitnessen

Terug
Naar boven