Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Handschoenen oke, maar mixed grip zie ik het probleem niet in.
Gast. Mixed grip bij conv @ 50kg. Pls go.
Was jij dat toevallig?!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Handschoenen oke, maar mixed grip zie ik het probleem niet in.
Snap niet dat je je druk kan maken om wat voor grip iemand gebruikt, als die persoon dat toch prettig vindt.
Dat is volkomen anders, een grip is per persoon afhankelijk wat diegene prettig vindt. Hoewel mixed grip toevallig vaak wordt gebruikt bij zwaarder gewicht is het hier niet exclusief voor in het leven geroepen. Een belt bij 50 kilo is zwaar overbodig en daarom dus "veroordeelbaar".
Ik schat de kans heel klein dat 50 kg voor een jongen/man een werkset is.
Ze zijn er wel. Laatst bij mij een gast die 120kg squat met minder dan halve ROM. Vervolgens 50kg DL. En ja, dat was de werkset. Hij had het er zichtbaar moeilijk mee.
Ja natuurlijk zijn ze er wel, maar dat is dan (als hij er echt veel moeite mee heeft) geen lichamelijk gezonde jongen (of heel jong wellicht).

Dan nog

Die rekende in al mee. Ik vroeg me ook vooral af: Als je 120kg "squat" en 50kg dl, zou je dan niet twijfelen of je uitvoering ergens niet goed is?50kg op de stang is al 70 kg. Tenzij je die er al bij gerekend hebt.
Ik loop permanent met een riem om. Whats the problem!
Mixed grip bij 50 kg kan je ook trainen om techniek!
Ik merk dat de jongsters hier nog heeel veeel moeten leren kwa trainen, hoe groot ze ook mogen zijn!
Ik loop permanent met een riem om. Whats the problem!
Mixed grip bij 50 kg kan je ook trainen om techniek!
Ik merk dat de jongsters hier nog heeel veeel moeten leren kwa trainen, hoe groot ze ook mogen zijn!