XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Gister bij mij ook een kerel met belt om hele training en dan alleen maar side raises/frontraises doen met 6 kg. en upright row met lege stang.

Zoals ik al zei, mixed gebruik ik altijd bij sumo puur omdat het beter voelt (waarom weet ik niet) terwijl ik tot mn max aan overhands gebruik mij conv ;)

maar jij pakt geen 50kg op je worksets.

en geen handschoenen.

neem aan de je sws de 50kg niet aan raakt.

Als je een belt aanhebt hoef je toch niet te squaten en te deadliften.

Wat doe je er dan mee? Overigens wel een verschil tussen een ondersteunende ''belt'' en een powerliftriem bijvoorbeeld. Als je rondloopt met een powerliftriem aan en niet squat, bencht, deadlift of eventueel overhead presst (of varianten daarop), dan ben je in mijn ogen gewoon een idioot. :roflol:

Wat doe je er dan mee? Overigens wel een verschil tussen een ondersteunende ''belt'' en een powerliftriem bijvoorbeeld. Als je rondloopt met een powerliftriem aan en niet squat, bencht, deadlift of eventueel overhead presst (of varianten daarop), dan ben je in mijn ogen gewoon een idioot. :roflol:
Wat voor een belt? de breedste die er is met zo een blinkende hendel aan.Das dan ook nog bling en dan hoef je niet te deadliften en te squaten.

een belt moet sowieso niet comfortabel genoeg zitten dat je er relaxed mee kan rondlopen.

Zon flapdrol loopt er bij ons ook. Hele tijd een belt om. Squatten en deadliften doet hij niet. Traint borst, biceps & triceps.
Nou deze flapdrol Squat en deadlift en nee loop niet elke training rond met belt (was uit op reactie), alleen wanneer nodig!

Altijd een belt dragen,ook in de douche.

Ik heb ook heel de dag een riem om, niks mis mee.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-

Laatst bewerkt:
Een niggerino die 5 plates 1/4 squat. Pls go.

Terug
Naar boven