- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals ik al zei, mixed gebruik ik altijd bij sumo puur omdat het beter voelt (waarom weet ik niet) terwijl ik tot mn max aan overhands gebruik mij conv![]()
Begin met 10kg bumpers lol. Maar dat komt omdat m'n form aardappel is en gewoon even positie meot aanvoelenmaar jij pakt geen 50kg op je worksets.
en geen handschoenen.
neem aan de je sws de 50kg niet aan raakt.
maar jij pakt geen 50kg op je worksets.
en geen handschoenen.
neem aan de je sws de 50kg niet aan raakt.

Als je een belt aanhebt hoef je toch niet te squaten en te deadliften.Zon flapdrol loopt er bij ons ook. Hele tijd een belt om. Squatten en deadliften doet hij niet. Traint borst, biceps & triceps.
Als je een belt aanhebt hoef je toch niet te squaten en te deadliften.

Wat voor een belt? de breedste die er is met zo een blinkende hendel aan.Das dan ook nog bling en dan hoef je niet te deadliften en te squaten.Wat doe je er dan mee? Overigens wel een verschil tussen een ondersteunende ''belt'' en een powerliftriem bijvoorbeeld. Als je rondloopt met een powerliftriem aan en niet squat, bencht, deadlift of eventueel overhead presst (of varianten daarop), dan ben je in mijn ogen gewoon een idioot.![]()
Als je een belt aanhebt hoef je toch niet te squaten en te deadliften.
Voor fl**kers zijn riemen ook goed ja.
Wat voor een belt? de breedste die er is met zo een blinkende hendel aan.Das dan ook nog bling en dan hoef je niet te deadliften en te squaten.
Nou deze flapdrol Squat en deadlift en nee loop niet elke training rond met belt (was uit op reactie), alleen wanneer nodig!Zon flapdrol loopt er bij ons ook. Hele tijd een belt om. Squatten en deadliften doet hij niet. Traint borst, biceps & triceps.
Yep, zelfs tijdens het poepen.. juiste houding hierbij is ook belangrijk.

het mag