XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

wij hebben een gast die ik serieus nog nooit een gewicht heb zien tillen zit altijd met zn 16 jarige jongens fysiek in de spiegel bodybuild poses te doen.

weer iemand die vroegah 220x8 deadliftte.

Zo'n gast die de hele tijd staat te poseren voor de spiegel terwijl hij er niet uit ziet. Haha

Oude mannen met buideltasje :). Voor hun waardevolle spullen.

Dat is wat hij zei. :)

Denk dat ie pound bedoelde, dat kan ik wel geloven.

Moest weer keihard huilen gisteren toen ik zo'n, naar het leek, vluchteling zag bankdrukken. Niet om hoe hij eruit zag, maar om hoe hij rook. Toen ik iemand anders z'n gezicht zag vertrekken toen hij er langs liep moest ik weer lachen :) Snap niet dat je stinkende lui toelaat in je sportschool, zou ze er direct uit trappen.

Met de standing plate press (voor borst). Do you even gravity?

Sinds kort train ik naast mijn hardcore gym nog bij anytime zodat ik ook in de uren kan als mijn eigen gym gesloten is.

Ik lach daar om de personal trainers en de oefeningen die zij voordoen:
- SLDL met een voet op de grond en een voet op zo'n grote bal ???
- dumbbell raises, linkerhand front raises en rechterhand side raises tegelijk en erna wisselen
en nog veel meer achterlijke dingen :o

Sinds kort train ik naast mijn hardcore gym nog bij anytime zodat ik ook in de uren kan als mijn eigen gym gesloten is.

Ik lach daar om de personal trainers en de oefeningen die zij voordoen:
- SLDL met een voet op de grond en een voet op zo'n grote bal ???
- dumbbell raises, linkerhand front raises en rechterhand side raises tegelijk en erna wisselen
en nog veel meer achterlijke dingen :o

Lolwat,

Vids pls

Terug
Naar boven