MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

90kg deadlift als man van 105kg doe je het gewoon niet goed.

Ongetraind kan je al meer dan 90kg deadliften als volwassen man.

Das zijn probleem :) maar het blijf lachwekkend.Niet omdat hij maar 90 kg dl.maar omdat hij anderen dan wil gaan uitlachen.

Laatst bewerkt:
Zelfs ik deadlift meer dan 105kg

Denk niet dat velen 90kg van de eerste keer met de juiste techniek trekken hoor. Wel vrij snel maar je moet ook eerst nog de techniek wat onder knie krijgen. Net als bij mij bij benchen, ging in het begin snel omhoog want ik had de kracht wel maar de techniek niet. Eens ik enkele keren had gebencht kon ik mijn evenwicht wat beter houden en 'schoot omhoog'
90kg deadlift als man van 105kg doe je het gewoon niet goed.

Ongetraind kan je al meer dan 90kg deadliften als volwassen man.

Ik denk dat veel ongetrainde mannen de 90 niet zullen trekken.

Dan doen ze het niet goed, de kracht is er bijna altijd.

Dan doen ze het niet goed, de kracht is er bijna altijd.
Dat zeg ik ook. De kracht is er vaak wel, maar deze kan meestal niet vanaf de eerste keer DL goed worden gebruikt. Om deze reden zeg ik ook dat je heel snel 90kg kan trekken maar ongetrainde mannen niet zo vaak denk ik

Dat zeg ik ook. De kracht is er vaak wel, maar deze kan meestal niet vanaf de eerste keer DL goed worden gebruikt. Om deze reden zeg ik ook dat je heel snel 90kg kan trekken maar ongetrainde mannen niet zo vaak denk ik
theoretisch gezien zal een volwassen man voldoende spiervezels bezitten om 90 te trekken.

Maar pluk er eens 100 van de straat ben benieuwd hoeveel het zal lukken.ookal laat je ze de techniek zien dat ze een idee hebben van hoe het moet.

Denk dat er veel een nieuwe onderbroek gaan moeten aantrekken.

Tot nu toe nog geen een meegemaakt die de eerste keer dat niet kon.
De zwakste die ik heb geholpen met de eerste keer was een jongen van 65kg die 80x5 deed.

De zwakste die ik heb geholpen met de eerste keer was een jongen van 65kg die 80x5 deed.

op welke planeet leef jij mss?;) hier op aarde heb ik er redelijk wat gezien die al een tijdje trainden en dl deden en geen 90 trokken.Dus trokken ze voor ze trainden nog minder.

eerste keer sportschool? Of eerste keer deadlifts, dat is een groot verschil

Idd. Ik ken er persoonlijk geen die van de eerste keer reps met 90kg maakten tbh. Sommigen die al langer trainen hebben al wat meer kracht/techniek opgebouwd en dan kan dat idd helpen

eerste keer sportschool ooit deadlifte ik volgens mij wel 110kg al mannetje van 72kg.Verder ook geen sport achtergrond ofzo.

maar lekker belangrijk wat je de eerste keer doet, het gaat er om dat je gains maakt :cool:

Niet eerste keer sportschool, maar meestal wel eerste keer lower body of compound dat niet bench is.

Idd. Ik ken er persoonlijk geen die van de eerste keer reps met 90kg maakten tbh. Sommigen die al langer trainen hebben al wat meer kracht/techniek opgebouwd en dan kan dat idd helpen

op welke planeet leef jij mss?;) hier op aarde heb ik er redelijk wat gezien die al een tijdje trainden en dl deden en geen 90 trokken.Dus trokken ze voor ze trainden nog minder.

Langere tijd dl en trainen en geen 90kg deadlift?

Zie jij daar ook gasten die langere tijd trainen en geen 60kg kunnen squatten of 40kg kunnen benchen?

Zelfs in de fking basic fit zie ik alleen vrouwen die onder de 80kg deadliften voor work sets. Toevallig vorige week een ramskinny ecto die 80 voor een rep of 6 deed, maar dat is het dan ook. En dat is de eerste keer dat ik hem zag, zou me niet verbazen als de net begonnen is.

En de enige vrouw die regelmatig deadlift zit nu al op 100+ 1rm :roflol:

Laatst bewerkt:
Wouw, zo te lezen zijn de wonderen de wereld nog niet uit :D

Terug
Naar boven