broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
denk dat ik nu niet veel meer weeg

srs
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bij ons DL'en de meesten die regelmatig de deadlift amper 100 kgNiet eerste keer sportschool, maar meestal wel eerste keer lower body of compound dat niet bench is.
Langere tijd dl en trainen en geen 90kg deadlift?
Zie jij daar ook gasten die langere tijd trainen en geen 60kg kunnen squatten of 40kg kunnen benchen?
Zelfs in de fking basic fit zie ik alleen vrouwen die onder de 80kg deadliften voor work sets. Toevallig vorige week een ramskinny ecto die 80 voor een rep of 6 deed, maar dat is het dan ook. En dat is de eerste keer dat ik hem zag, zou me niet verbazen als de net begonnen is.
En de enige vrouw die regelmatig deadlift zit nu al op 100+ 1rm![]()

ben nu al tijdje terug bezig en eergisteren 6x120 gedaan. Nog niet veel maar voor mij is dit al wat 
Bij ons DL'en de meesten die regelmatig de deadlift amper 100 kg
Tbh ik heb ook nooit een hoge deadlift gehad maar dit was wel om medische redenenben nu al tijdje terug bezig en eergisteren 6x120 gedaan. Nog niet veel maar voor mij is dit al wat
![]()

Wat oudere (ex-)ecto's die elitair gaan doen tegenover beginners die hun best doen om beter te wordenHet gekreun van 16 jarige ecto's bij het uitvoeren van squats met 20kg![]()

Wat oudere (ex-)ecto's die elitair gaan doen tegenover beginners die hun best doen om beter te worden![]()
Er zitten hier ook dikke powerlifters die opwarmen met jouw 1 rep max. (dat ben ik zelf zeer zeker niet, overigens)Haha no offence heb respect voor iedereen die zich uit de naad werkt in de gym.. maar een gniffeltje doen moet kunnen toch.. Niks mis mee.
Er zitten hier ook dikke powerlifters die opwarmen met jouw 1 rep max. (dat ben ik zelf zeer zeker niet, overigens)
Om maar te zeggen: het ligt maar net aan je perspectief, wat sterk is of wat niet.
Het probleem is dat het in jouw ogen grappiger is om 'ze' te zien strugglen dan om een 'gemiddelde' sportschoolganger te zien strugglen (anders had je wel gezegd dat je het grappig vindt om 'mensen' te zien strugglen), vanwege één der deze twee redenen:Helemaal eens, bedoelde het niet denigrerend naar beginners toe, is gewoon een grappig gezicht om ze zo te zien strugglen.

Het probleem is dat het in jouw ogen grappiger is om 'ze' te zien strugglen dan om een 'gemiddelde' sportschoolganger te zien strugglen (anders had je wel gezegd dat je het grappig vindt om 'mensen' te zien strugglen), vanwege één der deze twee redenen:
1. die gozer ziet eruit als een ecto;
2. die gozer is gewoon niet sterk.
Dat maakt het per definitie denigrerend.![]()
Bij ons DL'en de meesten die regelmatig de deadlift amper 100 kg
Tbh ik heb ook nooit een hoge deadlift gehad maar dit was wel om medische redenenben nu al tijdje terug bezig en eergisteren 6x120 gedaan. Nog niet veel maar voor mij is dit al wat
![]()

Het gekreun van 16 jarige ecto's bij het uitvoeren van squats met 20kg![]()

Je kan zeggen wat je wilt, maar ik vind een 640lbs curl best wel netjes, ook al kreeg hij wat hulp van die spotter die er met een plankje onder lag.