XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Ik wil het niet wetennnnnnnnn ;)
niets heel vreemds hoor, maar bijvoorbeeld ongekookte rijst of gekookte rijst in de blender met water, dat is echt kotsen geblazen

whey poeder houdt gewoon de lekkere smaak die er aan gegeven is

niets heel vreemds hoor, maar bijvoorbeeld ongekookte rijst of gekookte rijst in de blender met water, dat is echt kotsen geblazen

whey poeder houdt gewoon de lekkere smaak die er aan gegeven is

Das waar, dat is ook goor. Ik heb, tijdens een extreem rigoreuze periode, ooit eens ook mn kip gekookt. Dan eet je dus gekookte rijst met gekookte kip en gekookte broccoli. Na een paar dagen daarvan moest ik er ook zowat van kotsen.

Das waar, dat is ook goor. Ik heb, tijdens een extreem rigoreuze periode, ooit eens ook mn kip gekookt. Dan eet je dus gekookte rijst met gekookte kip en gekookte broccoli. Na een paar dagen daarvan moest ik er ook zowat van kotsen.

Halve avocado, lepel olijfolie en zwarte peper erbij doet wonderen! En als het kan zeezout. Eet dit nu al week of 5 2x per dag.

Dude, als je dit al goor vind :')
Bij ons in de gym was er een gast vroeger die vis in de blender deed met een bol ijs en wat water/melk na de training. Geen idee waarom maar dat vind ik ook vrij ranzig :p Ook geen idee welke vis

Bij ons in de gym was er een gast vroeger die vis in de blender deed met een bol ijs en wat water/melk na de training. Geen idee waarom maar dat vind ik ook vrij ranzig :p Ook geen idee welke vis

vast ansjovis, als je dan goor wil doen met je het wel echt goor doen

In elke tak heb je een groep overdrijvers..sommige vissers laten ook graag zien dat ze een worm of een made op kunnen eten.

Ja het was ook eigenlijk niet echt goor in de normale zin van het woord. Niet als in echt smerig qua smaak, maar zo gortdroog en smakeloos dat het op een andere manier goor werd. Jouw voorbeeld zou mij waarschijnlijk daadwerkelijk laten kotsen. Bah.

image.jpg

Inb4 gewoon rustig het gewicht laten zakken als je zware snatches doet.

Pipo's die twee weken trainen en zich bekommeren om de break up van Tavi en Sandra

Goed topic dit!

Haha ben niet zo'n shiner, train vaak zat zelfs in een hoody. Alleen in de zomer is het echt te heet daarvoor.
Best ironisch ook dat veel grote gasten bij ons gewoon in tshirt of hoody trainen en de potloodjes in stringer tops [emoji23]

Haha hier ook
Echt lelijk al die skinny gasten in tank tops

Niet dat ik zo groot ben ofzo, maar toevallig bij mijn sportschool gisteren ook 2 van dat soort mennekes. Tanktop, smerige ouwe Airmaxjes, dito joggingbroek en natuurlijk 'vergeten' om hun horloge, armband en kettingen (idd, meervoud) af te doen.

Uiteraard ook lopen alsof ze scheermesjes onder de armen hebben. Hilarisch!

Haha en dan natuurlijk de handschoentjes niet vergeten he.

Terug
Naar boven