AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Turk die wou squatten in het squatrek terwijl ik bezig was met deadlift setup. Had nergens anders plek in de gym want per 4 vierkante meter staat wel een apparaat, dus ging net voor het squatrek deadliften. Word ie boos omdat ik voor het squatrek wil deadliften en wijst mij naar een of andere retarded plek waar duidelijk de bar niet tussen past. Word ie boos omdat ik niet weg ga. :roflol:. Ik zei letterlijk why u mad bro? Ging ie vervolgens 60kg boven paralell squatten.

Hoe minder IQ hoe sneller mensen boos worden, t*ring. Wel lekkere adrenaline voor mijn deadlifts.

Was vandaag om 14uur in de gym, zag ik twee jonge gaste 12-13 jaar, hoe ze binnenkwamen zonder begeleiding geen idee?? (in basic-fit zijn ze daar toch erg streng op heb ik gehoord)
Droeg één van die gaste (die even breed was als een tandenstoker) een tanktop met swag er :rolleyes:
Ze deden letterlijk elke oefening zo fout als wat :bang:
Snap niet waarom zulke gastjes überhaupt binnemogen en geen begeleiding krijgen, waar zijn hun ouders???

-

Laatst bewerkt:
Mensen die staren tot je eens terug kijkt en ze dan in paniek niet weten wat te doen omdat ze betrapt zijn

opa bij ons die als die komt altijd het squatrek bezet houd voor 3 uur en tussendoor met iedereen ouwehoert veelste lang rust.
zou bijna denken dat het rek van hem is ofzo

Jongens die de leg press beladen met aardig wat 20kg gewichten dat ik denk zo zo. Ben ik nou zo slap of jullie zo sterk. Gaan ze beginnen en zakken ze max 5 cm. :)

Was vandaag om 14uur in de gym, zag ik twee jonge gaste 12-13 jaar, hoe ze binnenkwamen zonder begeleiding geen idee?? (in basic-fit zijn ze daar toch erg streng op heb ik gehoord)
Droeg één van die gaste (die even breed was als een tandenstoker) een tanktop met swag er :rolleyes:
Ze deden letterlijk elke oefening zo fout als wat :bang:
Snap niet waarom zulke gastjes überhaupt binnemogen en geen begeleiding krijgen, waar zijn hun ouders???

Dat is dagelijkse kost in basic fit, dinsdag nog 2jongens 10cm ROM benchpress met pols helemaal naar achter. 10cm ROM squat wankelend op benen, voeten die bij elke rep van grond komen, knieën die halve meter naar voren komen,rug krommer dan Quasimodo en zo kan ik nog wel effe doorgaan.

Mensen die zo zwaar mogelijk willen trainen (qua gewichten dan) en bij het uitvoeren van hun oefening elke spier gebruiken, behalve degene die ze willen trainen. En dan nog stoer doen ook! whahaaha.

DYEL ecto's die hun kuur bespreken...

2 mocro's in basic fit die chest press doen 60 kilo aan elke kant, in schijven van 10 kilo...
6 dropsets doen met het nodige gebrul, en dan uiteindelijk alle 12 schijven op de grond laten liggen :rolleyes:
Ze waren breed, maar puffy breed, snap je (vp van 15-17 ofzo) en trainen met een petje aan van ralph lauren en tasje van gucci pff

-

Laatst bewerkt:
Turk die wou squatten in het squatrek terwijl ik bezig was met deadlift setup. Had nergens anders plek in de gym want per 4 vierkante meter staat wel een apparaat, dus ging net voor het squatrek deadliften. Word ie boos omdat ik voor het squatrek wil deadliften en wijst mij naar een of andere retarded plek waar duidelijk de bar niet tussen past. Word ie boos omdat ik niet weg ga. :roflol:. Ik zei letterlijk why u mad bro? Ging ie vervolgens 60kg boven paralell squatten.

Hoe minder IQ hoe sneller mensen boos worden, t*ring. Wel lekkere adrenaline voor mijn deadlifts.
Ik zou echt je nek breken als je mij weerhoudt van squatten als je 1meter erachter kan deadliften.

Opa komt aanlopen, gaat zich ineens met ons gesprek te bemoeien. "Ja vroeger, toen deadlifte ik een PR van 160kg, probeer dat maar eens te evenaren".
Vervolgens zelf beginnen met 170kg te reppen, doei opa, ga lekker ergens anders interessant doen. :fire:

Zelfde opa, ik vertel aan m'n maten m'n trainingsschema. Zegt hij: "Maar ik hoor alleen niet wanneer die zijn vriendin doet, hahahahaha!1!!1!1!!!"
Nee ouwe viespeuk, dat gaat je ook geen fl**ker aan, kruip maar lekker terug in je fapcave bij je moeder op zolder.

Opa komt aanlopen, gaat zich ineens met ons gesprek te bemoeien. "Ja vroeger, toen deadlifte ik een PR van 160kg, probeer dat maar eens te evenaren".
Vervolgens zelf beginnen met 170kg te reppen, doei opa, ga lekker ergens anders interessant doen. :fire:

Zelfde opa, ik vertel aan m'n maten m'n trainingsschema. Zegt hij: "Maar ik hoor alleen niet wanneer die zijn vriendin doet, hahahahaha!1!!1!1!!!"
Nee ouwe viespeuk, dat gaat je ook geen fl**ker aan, kruip maar lekker terug in je fapcave bij je moeder op zolder.
lolopa wil gewoon gezellig doen maar ik snap dat een groep autisten daar geen trek in heeft. Selfies maken voor instaaaaa is ook belangrijker dan sociale interactie.

-

Laatst bewerkt:
lolopa wil gewoon gezellig doen maar ik snap dat een groep autisten daar geen trek in heeft. Selfies maken voor instaaaaa is ook belangrijker dan sociale interactie.
Nah, als die met fatsoenlijke info komt, oke. Maar bemoei je niet met gesprekken wat je geen zak aan gaat.

Terug
Naar boven