AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Bij mij vloog de bar op een paar cm van een andere gast zijn hoofd om dan tegen de spiegel te landen.

Ik heb altijd ervan gedroomd dat een hele gym vol verwondering naar mij keek.

Ik had natuurlijk liever gehad dat het was omdat ik zo buff ben en een shitload gewichten squat maar dit is ook een manier.

Altijd gedacht dat het mij niet zou overkomen... tot zo'n drie week terug... in mijn home gym... na een press oefening zodat mijn stang ook nog eens lekker hoog lag :S

Kids wakker, vrouw geschrokken op zolder en het ergste is dat ik nu nog steeds "goed bedoelde" tips van haar krijg als ik ga sporten....

Ik moet toegeven, dat is best wel fucking hardcore. En fucking goor om te doen ook volgens mij. Zou t niet kunnen denk ik.

(En het lijkt me zinloos om dat per sé tijdens de training te doen, maar dat terzijde.)

Heb het eens gegeten zonder water, geen tijd om te stoppen en zat in een cut fase... toen ik mijn cut nog echt heeel serieus nam... van al het eten dat ik in mijn leven heb gehad was dit toch wel het lastigst weg te werken als je een schep in je mond ploft. Was wel 20 minuten bezig om dat plak spul uit mijn mond te krijgen, voelde met net een kat die wat pindakaas te pakken kreeg.

Gewoon door je shirt heenhalen i.p.v. los laten hangen. Nooit last van gehad, alleen tijdens benchen en deadliften/rows omdat mijn headphone van m'n bezweette kop afvalt.

Doe hier hetzelfde, behalve inderdaad bij deadlifts en rows, dan zet ik mijn mp3 speler op de boord van mijn shirt (gebruik een sansa clip spelertje).

Allerlei bluetooth headphones gebruikt, zelfs de duurdere versies zoals mijn laatste de zik 3.0 van 245 euro klinken slecht vergeleken met goede oordopjes.

mensen die telkens een nieuwe reactie zetten ipv quotes te gebruiken.
OT: mensen die douchen met onderbroek aan ???

Trieste zooi, zie er ook wel eens 1 een proteinbar wegwerken tijdens het trainen, hardcore! Kan niet 30min later of eerder, of gelijk na trainen nog in de gym op een stoeltje je bak rijst met kip wegwerken want anabolic window yolo #elke seconden telt.

10 jaar geleden at ik voor het trainen en na het trainen in de gym omdat:
- het mijn tweede thuis was
- het hier ook zo verkondigd werd: elke 3u eten, minstens 8x per dag

En zo werd ik vet :), dat + dat ik cardio haat en zittend werk heb en lui ben, héél lui...

10 jaar geleden at ik voor het trainen en na het trainen in de gym omdat:
- het mijn tweede thuis was
- het hier ook zo verkondigd werd: elke 3u eten, minstens 8x per dag

En zo werd ik vet :), dat + dat ik cardio haat en zittend werk heb en lui ben, héél lui...

Zeg je nou dat je van eten in de gym vet werd? Oej oej:D

Kerel die tijdens zijn 500 setjes biceps curl aan het facetimen was met zijn ex-vriendin en haar broer.

Enkele quotes:

- "Uw moeder weegt 200 kilo"
- "Ga uw hol scheren"
- "Gij gaat geneukt worden"
- "Uw zus is een h**r"
- "Uw zus kleed zich uit voor de webcam"
- "Ga u epileren"

Kerel die tijdens zijn 500 setjes biceps curl aan het facetimen was met zijn ex-vriendin en haar broer.

Enkele quotes:

- "Uw moeder weegt 200 kilo"
- "Ga uw hol scheren"
- "Gij gaat geneukt worden"
- "Uw zus is een h**r"
- "Uw zus kleed zich uit voor de webcam"
- "Ga u epileren"
Hij gebruikt wel netjes 'u', dat spreekt dan wel weer voor hem.

BIT4TTM.gif

Curls in de smith machine...

Zeg je nou dat je van eten in de gym vet werd? Oej oej:D

Algemene bekend dat je door te eten tijdens het trainen je vet opslaat op je spieren...

Zo sta ik bijvoorkeur te curlen in setjes van minstens 50 reps met de smith en een bakje volkoren pasta ernaast, zo weet ik zeker dat al het vet op mijn biceps komt ^^.

Tip: als ze te fors worden kun je er calve pindakaas opsmeren, dit verminderd het effect.

-

Laatst bewerkt:
Algemene bekend dat je door te eten tijdens het trainen je vet opslaat op je spieren...

Zo sta ik bijvoorkeur te curlen in setjes van minstens 50 reps met de smith en een bakje volkoren pasta ernaast, zo weet ik zeker dat al het vet op mijn biceps komt ^^.

Tip: als ze te fors worden kun je er calve pindakaas opsmeren, dit verminderd het effect.
Grappig, m'n snikkel wordt er juist groot en sterk van. :wanker:

Zag daarnet iemand in de gym die waarschijnlijk te voet kwam van auschwitz, met een 5% Tank aan.

Geen idee of hij het over zijn breinactiviteit of spierpercentage heeft.

Zag daarnet iemand in de gym die waarschijnlijk te voet kwam van auschwitz, met een 5% Tank aan.

Geen idee of hij het over zijn breinactiviteit of spierpercentage heeft.

Te voet kwam van Auschwitz:roflol::roflol::roflol:
Zijn er denk ik meerdere ontsnapt dan. Bij ons in de Gym lopen ze ook vaak rond.

Mensen die hard trainen

Terug
Naar boven