AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Nah, als die met fatsoenlijke info komt, oke. Maar bemoei je niet met gesprekken wat je geen zak aan gaat.
Ik vind het altijd wel mooi van die oudjes. Gewoon vriendelijk terug reageren en zeggen dat je door moet en (meestal) niets aan de hand. In ieder geval stuk minder storend dan mocros met nektasjes en Armani polos aan.

Gelukkig weet ik hoe ik met IQ loze mensen zoals jij moet omgaan om toch mijn zin te krijgen :o

Het gaat gwn om respect. Als jij dat niet toont wordt het afgedwongen door hen die dat kunnen. Wie denk jij te zijn dat jij iemand zijn missie verneuken kan? Hoop echt dat je de verkeerde tegen komt. Iemand die respect afdwingt door jou op je plaats te zetten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het gaat gwn om respect. Als jij dat niet toont wordt het afgedwongen door hen die dat kunnen. Wie denk jij te zijn dat jij iemand zijn missie verneuken kan? Hoop echt dat je de verkeerde tegen komt. Iemand die respect afdwingt door jou op je plaats te zetten.
Een halfwilde schreeuwlelijk die op een missie is in de gym. Kan allemaal daar in Friesland.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een halfwilde schreeuwlelijk die op een missie is in de gym. Kan allemaal daar in Friesland.
Hier hebben mensen respect voor elkaar. Alleen onzekere kinderen moeten op zon mong*len manier hun gram halen om zo weer wat meer alpha te lijken.

Waar kan k die gram halen? Test e?

Hier hebben mensen respect voor elkaar. Alleen onzekere kinderen moeten op zon mong*len manier hun gram halen om zo weer wat meer alpha te lijken.
Oh lol, ik zie nu pas waar het om ging. Ik ben het inderdaad met je eens dat iedereen respect voor elkaar moet tonen hoor. Maar sommige lui maken alles en verschuilen zich dan achter 'kijk mij eens macho zijn dus respecteer mij.' Dan moet je gewoon opzouten imo.

Ach ik heb niets te verliezen met mijn lage iq dus ik begraaf je gwn onder een stapel schijven :).

Mensen die spullen claimen die niet van hun zijn, hebben sws weinig respect voor een ander en zullen het dus ook niet ontvangen.

Als ik bezig ben met het rek ongeacht mijn oefening, heb je gewoon te wachten. Dat deed deze ongeduldige turk niet en die claimde gelijk 10m² voor zichzelf.

Mensen die spullen claimen die niet van hun zijn, hebben sws weinig respect voor een ander en zullen het dus ook niet ontvangen.

Als ik bezig ben met het rek ongeacht mijn oefening, heb je gewoon te wachten. Dat deed deze ongeduldige turk niet en die claimde gelijk 10m² voor zichzelf.
Een squatrack kan je niet verplaatsen, en deadlift kan je overal doen.

Een squatrack kan je niet verplaatsen, en deadlift kan je overal doen.
Maar als daar dus geen ruimten voor was heb je gewoon te wachten.
Pull ups kan ook overal en 9/10 doen het aan de beugels bij het squatrek. Dan wacht je toch ff 3 minuten.
Maak me daar niet zo druk om, het is een ander verhaal als je een cercuit gaat doen in een drukke gym en alles bezet houdt.

Opa komt aanlopen, gaat zich ineens met ons gesprek te bemoeien. "Ja vroeger, toen deadlifte ik een PR van 160kg, probeer dat maar eens te evenaren".
Vervolgens zelf beginnen met 170kg te reppen, doei opa, ga lekker ergens anders interessant doen. :fire:

Zelfde opa, ik vertel aan m'n maten m'n trainingsschema. Zegt hij: "Maar ik hoor alleen niet wanneer die zijn vriendin doet, hahahahaha!1!!1!1!!!"
Nee ouwe viespeuk, dat gaat je ook geen fl**ker aan, kruip maar lekker terug in je fapcave bij je moeder op zolder.

Als het een opa is dan denk ik niet dat zn moeder nog leeft :( :D

Dat is dagelijkse kost in basic fit, dinsdag nog 2jongens 10cm ROM benchpress met pols helemaal naar achter. 10cm ROM squat wankelend op benen, voeten die bij elke rep van grond komen, knieën die halve meter naar voren komen,rug krommer dan Quasimodo en zo kan ik nog wel effe doorgaan.

Mss was het Quasimodo.

Het is gwn kwestie van wederzijds respect. Als je elkaar zo tegemoet treedt beiden dan is mekaar de ruimte geven geen probleem in een dergelijke situatie.

Opa komt aanlopen, gaat zich ineens met ons gesprek te bemoeien. "Ja vroeger, toen deadlifte ik een PR van 160kg, probeer dat maar eens te evenaren".
Vervolgens zelf beginnen met 170kg te reppen, doei opa, ga lekker ergens anders interessant doen. :fire:

Zelfde opa, ik vertel aan m'n maten m'n trainingsschema. Zegt hij: "Maar ik hoor alleen niet wanneer die zijn vriendin doet, hahahahaha!1!!1!1!!!"
Nee ouwe viespeuk, dat gaat je ook geen fl**ker aan, kruip maar lekker terug in je fapcave bij je moeder op zolder.

Loool, mag die opa wel. hij had jou snel op de stang.

Niets mis met een beetje respect naar oudere mensen hoor, gewoon vriendelijk en kort blijven is toch geen moeite?

Topic opgeschoond, ruzie lekker in PM verder of doe gewoon niet kinderachtig en let it go :rolleyes:

Terug
Naar boven