AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Ik lach eigenlijk dat bijna niemand lacht en een gezichtuitrukking hebben alsof ze een navy seals training ofzo aan het doen zijn.
 
Ik vind het altijd wel lachen om "Laat er maar aan, kan ik even mee opwarmen" te zeggen wanneer ik na iemand ga deadliften :)

Doe dat eens bij Eddie hall :D
 
Ik vind het altijd wel lachen om "Laat er maar aan, kan ik even mee opwarmen" te zeggen wanneer ik na iemand ga deadliften :)

Na iemand z'n setje de barbell met 1 hand liften is nog heerlijker :D ik heb ooit wel eens iemand z'n max DL setje gecleaned en gepressed :roflol:
 
Na iemand z'n setje de barbell met 1 hand liften is nog heerlijker :D ik heb ooit wel eens iemand z'n max DL setje gecleaned en gepressed :roflol:

Ik heb overtlaatst verder gepist dan een andere gast.
 

Ik weet het, tis niet aardig, maar ik vind het wel grappig :D
Doe het ook niet zo maar bij iemand trouwens. Meestal bij mensen waar ik een klik mee heb of juist iemand die ik een lul vind.

Doe dat eens bij Eddie hall :D

Eddie deed dat laatst bij mij :(

Na iemand z'n setje de barbell met 1 hand liften is nog heerlijker :D ik heb ooit wel eens iemand z'n max DL setje gecleaned en gepressed :roflol:

Haha ja dat zijn mooi dingen haha
 
Ik weet het, tis niet aardig, maar ik vind het wel grappig :D
Doe het ook niet zo maar bij iemand trouwens. Meestal bij mensen waar ik een klik mee heb of juist iemand die ik een lul vind.

Als het een lul is ist ok hèhèhè

Ik vind iedereen een lul,maar iedereen is sterker dan mij :(
 
Ecto gastjes met een tanktop die zichzelf voor de spiegel staan te bewonderen en te kijken of ze al 'grote biceps' hebben. Doorgaans valt er niets te zien, de biceps van m'n moeder zijn nog groter.

Of gastjes die een redelijk gewicht pakken op hun biceps en vervolgens als een aap de dumbbels slingeren, dus effectief niets trainen. Vervolgens kijken ze mij minderwaardig aan als ik een lager gewicht dan zij pak, maar wel gewoon strikt m'n biceps curl.
 
na ongeveer 5 jaar trainen 3/4x per week nog steeds smith machine squatten met 2 schijfjes van 5 kilo........
Wel 10-12 reps hoor! haha
 
  • Like
Waarderingen: BB_
na ongeveer 5 jaar trainen 3/4x per week nog steeds smith machine squatten met 2 schijfjes van 5 kilo........
Wel 10-12 reps hoor! haha
Het valt mij altijd op hoeveel mensen al jaaaren in de sportschool komen en in die tijd 0,0 progressie hebben geboekt. Zou niet echt goed werken op mijn motivatie, maar blijkbaar vinden die mensen het wel prima.
 
2 collega's die op zondag samen sporten, en dan gaat het hele bedrijf over de tong, maar trainen ho maar
Gewoon n half uur roddelen. Daarna gaan ze samen koffie drinken.
Na de koffie nog iets doen en dan snel naar huis
 
ik kan na ongeveer 5 jaar trainen, met een shitload aan AAS , en train minimaal 3/4x per week nog steeds alleen op de smith machine squatten met 2 schijfjes van 5 kilo maximaal 5 reps , bankdrukken maximaal 3 reps met 60kg,
curlen voor mijn biceps kan ik al wel goed met 2 x 10 kg wel 3 reps


o dat valt tegen ,ik had gedacht dat je sterker zou zijn :trollfacex:
 
Na iemand z'n setje de barbell met 1 hand liften is nog heerlijker :D ik heb ooit wel eens iemand z'n max DL setje gecleaned en gepressed :roflol:
Bedoel je niet curlen?
 
Na iemand z'n setje de barbell met 1 hand liften is nog heerlijker :D ik heb ooit wel eens iemand z'n max DL setje gecleaned en gepressed :roflol:

Ik was daar het slachtoffer van :D 100 kg one handed deadlift ...
Ondertussen is mijn 1RM 150 kg maar pff, wat een gedoe :)
 
Ik was daar het slachtoffer van :D 100 kg one handed deadlift ...
Ondertussen is mijn 1RM 150 kg maar pff, wat een gedoe :)

Mijn one armed DL is ook vooruit gegaan :P
 
Waar ik om lach zijn mensen die andere mensen uitlachen gewoon omdat ze meer liften.
 
Daarom lach ik ook om jouw.
Ik vind je zo grappig...
 
Back
Naar boven