- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Das ook niks maar als je 50kg weegt kun je beter voor die €80 kip kopen![]()
Als je geld genoeg hebt koop je gewoon beiden. Kiezen is verliezen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das ook niks maar als je 50kg weegt kun je beter voor die €80 kip kopen![]()

Als je 50KG weegt, neem je een abonnement bij McDonald's en Burger King.Das ook niks maar als je 50kg weegt kun je beter voor die €80 kip kopen![]()
meer treurig dan grappig...Try not to cry, cry a lot.
Beter dan Gold's Gym stringers
Vind het altijd maar raar gezicht.
Mannen/jongens die net begonnen zijn met trainen en bv 1.80 en 65 kilo zijn die shirts zoals beast mode en Animal dragen.
Motivatie is prima natuurlijk, maar snap het niet zo.
Huh...skatermarvin shirt?Dude met petje en @Skatermarvin shirt (srs) die met één hand triceps pushdowns aan het doen was, terwijl hij mobiel aan het bellen was.
Die had ik vroeger ook..
Gisteren was er bij ons ook nog een chickie in een @Skatermarvin fanclubtanktop (again no joke) aan het legpressen. Dat is goede business man!Die had ik vroeger ook..
Edit: Dat is mijn fanclub t-shirt![]()
Ik lees de krantDr was net een gast tussen de setjes door een boek aan t lezen...
Dr was net een gast tussen de setjes door een boek aan t lezen...

Op je profielfoto lijkt het alsof je thuis in je homegym traint. Ben jij dan zelf degene die meer in de spiegel kijkt dan traint? hahaBij ons lopen er rond in een marcelleke die meer in de spiegel kijken dan trainen![]()

Op je profielfoto lijkt het alsof je thuis in je homegym traint. Ben jij dan zelf degene die meer in de spiegel kijkt dan traint? haha![]()
ik train persoonlijk het liefst met een dikke trui aan omdat ik graag goed warm heb tijdens het trainen.In een t-shirt of tanktop heb ik het altijd al goed warm.Hahaik train persoonlijk het liefst met een dikke trui aan omdat ik graag goed warm heb tijdens het trainen.

Ik begrijp de adoratie niet van het zoveel mogelijk bankdrukken en vervolgens altijd in lange broek trainen omdat je eens per 2 weken een leg curl doet. Iedereen mag doen wat hij of zij wilt maar het lijkt of alles om het bankdrukken en armentraining heen een vervelende bijkomstigheid is.