XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

iemand die powercleans/powerreversecurls aan het doen was met een bamboo bar

-

Laatst bewerkt:
Try not to cry, cry a lot.

Beter dan Gold's Gym stringers
meer treurig dan grappig...

waarom word gorilla, monsta , animal, gold etc alleen maar in kleine maatjes verkocht bij xxl houd t wel op...als t echt stoer zou zijn zouden ze ook wat grotere maten kunnen verkopen

Vind het altijd maar raar gezicht.
Mannen/jongens die net begonnen zijn met trainen en bv 1.80 en 65 kilo zijn die shirts zoals beast mode en Animal dragen.

Motivatie is prima natuurlijk, maar snap het niet zo.

of die de het hele gamma aan items hebben, handschoenen, straps, liftbelt enz... en dan trainen met halters van 10kg en halterriem elke training aan hebben...
Iedereen moet beginnen uiteraard maar sorry... Dit vind ik zo belachelijk...
Meestal hebben ze het vrij snel door want na x aantal weken houden ze het vaak enkel nog bij de handschoenen

Dude met petje en @Skatermarvin shirt (srs) die met één hand triceps pushdowns aan het doen was, terwijl hij mobiel aan het bellen was.

20c8dc68a151941650edd6cb15ccac06.jpg

Dr was net een gast tussen de setjes door een boek aan t lezen...

Bij ons lopen er rond in een marcelleke die meer in de spiegel kijken dan trainen :P

Ik begrijp de adoratie niet van het zoveel mogelijk bankdrukken en vervolgens altijd in lange broek trainen omdat je eens per 2 weken een leg curl doet. Iedereen mag doen wat hij of zij wilt maar het lijkt of alles om het bankdrukken en armentraining heen een vervelende bijkomstigheid is.

Op je profielfoto lijkt het alsof je thuis in je homegym traint. Ben jij dan zelf degene die meer in de spiegel kijkt dan traint? haha :D

Haha :P ik train persoonlijk het liefst met een dikke trui aan omdat ik graag goed warm heb tijdens het trainen.

Ik begrijp de adoratie niet van het zoveel mogelijk bankdrukken en vervolgens altijd in lange broek trainen omdat je eens per 2 weken een leg curl doet. Iedereen mag doen wat hij of zij wilt maar het lijkt of alles om het bankdrukken en armentraining heen een vervelende bijkomstigheid is.

Is dit naar mij gericht,?

Terug
Naar boven