XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Haha :P ik train persoonlijk het liefst met een dikke trui aan omdat ik graag goed warm heb tijdens het trainen.
In een trui?
Damn ik zweet mezelf al te pletter na 1 set squats als ik een tshirt aan heb :p Ook heb je toch niet genoeg 'vrijheid' in een trui? Of zo een hele losse trui dan?

-

Laatst bewerkt:
Het was weer raak vandaag :roflol: Wat een achterlijke technieken kwamen er weer langs...

als de klokkeluider van Notre Dame staan te deadliften. De halter bij kniebuigingen op je polsen laten rusten, 1/5345433 ROM bij squats en benchpress..

En als kers op de taart een groepje "Misc'ers" die in elke zin een engels woord moesten gebruiken

Heb je de moeite gedaan om zn naam te vragen? mss was zn naam quassi modo.... de mensen dus niet zo snel veroordelen aub.

Gisteren. Cable fly voor borst. Zoveel gewicht dat ie zo hard eraan moest sleuren wou hij uberhaupt beweging krijgen in het gewichtskolom. Had ie ze eindelijk vast. 3 grote stappen naar voren. Armen helemaal gehoekt.
En dan een soort vuisten naar elkaar toe van +/- 40 cm beweging.

Hoe kan je denken dat je zo goed borst traint?

Ik vind wel grappig.

-

Laatst bewerkt:
Gisteren. Cable fly voor borst. Zoveel gewicht dat ie zo hard eraan moest sleuren wou hij uberhaupt beweging krijgen in het gewichtskolom. Had ie ze eindelijk vast. 3 grote stappen naar voren. Armen helemaal gehoekt.
En dan een soort vuisten naar elkaar toe van +/- 40 cm beweging.

Hoe kan je denken dat je zo goed borst traint?

Ik vind wel grappig.

Hij trainde misschien z'n boxing skills ?

'pasta is niet goed, dat wordt gemaakt van witte bloem. Beter wat meer aardappelen eten!'

Ik vind het altijd wel lachen om "Laat er maar aan, kan ik even mee opwarmen" te zeggen wanneer ik na iemand ga deadliften :)

Terug
Naar boven