XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Dan moet j'm aan de spiegel hangen (bij die bokshandschoenen) :D
Haha zalig idee man!

IMG_20190923_201434.jpg


Even zitten twijfelen of het überhaupt nog nodig was om de wagen te vergrendelen vanaf nu.
 

Bijlagen

  • IMG_20190923_201456.jpg
    IMG_20190923_201456.jpg
    90,9 KB · Weergaven: 134
Geen bokshandschoenen??
 
Geen bokshandschoenen??
Ik ben geen Rocky Balboa.
Heb wel vastbnog zo een "linten" liggen op je rond je handen te wikkelen.
Wat trouwens een zeer nuttige aankoop was aangezien ik niet boks.

Mss dat deze als decoratie aan de achterruitwisser kan geknoopt worden!

Of mag ik die van jouw lenen?
 
Ik ben geen Rocky Balboa.
Heb wel vastbnog zo een "linten" liggen op je rond je handen te wikkelen.
Wat trouwens een zeer nuttige aankoop was aangezien ik niet boks.

Mss dat deze als decoratie aan de achterruitwisser kan geknoopt worden!

Of mag ik die van jouw lenen?
Handbandages ?
 
Gappie was 1,50 ofzo en wou lat pull down uitvoeren. Maar hij wou 70 kilo pakken alleen lukte het hem niet om zn beentjes onder die draaikussentje te zetten. Moest iemand hem helpen omlaag te duwen :roflol:
 
Gappie was 1,50 ofzo en wou lat pull down uitvoeren. Maar hij wou 70 kilo pakken alleen lukte het hem niet om zn beentjes onder die draaikussentje te zetten. Moest iemand hem helpen omlaag te duwen :roflol:
Wat is daar grappig aan mr perfect guy?
Om zoiets kan ik niet lachen....
 
Gappie was 1,50 ofzo en wou lat pull down uitvoeren. Maar hij wou 70 kilo pakken alleen lukte het hem niet om zn beentjes onder die draaikussentje te zetten. Moest iemand hem helpen omlaag te duwen :roflol:

Het lijkt grappig, maar als je pech hebt moet je zo iemand bij zijn halve training helpen.
 
In de kleedkamer, jawel. was er een guy die tegen z'n eigen luidop bezig was; "goh bulk bulk bulk..."... Boi stfu je bent gewoon een vetzak :')
 
In de kleedkamer, jawel. was er een guy die tegen z'n eigen luidop bezig was; "goh bulk bulk bulk..."... Boi stfu je bent gewoon een vetzak :')
Zal het niet weer doen. :).
 
Back
Naar boven