- Waardering
- 563
Ey niet haten he ik ben de manKerel die een setje doet en erna rondloopt alsof hij de man is![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ey niet haten he ik ben de manKerel die een setje doet en erna rondloopt alsof hij de man is![]()

herkenbaar hahaha, not meWaar ik helemaal om kan lachen, zijn die gasten die gaan sporten heel stoer binnen komen lopen, en dan gaan sporten in voetbalsokken, en heel voetbal tenue ... te grappig![]()
Ik vermijd het liever maar heb het ook wel al eens voorgehad. Soms moet ik voor ik ga trainen (voetbal) nog naar de gym en dan doe ik mijn voetbalkleren al aan voor het gemak.
---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 23:25 ----------
M'n rug op
sounds like u mad?Nu is niet de tijd voor woordgrappen, ik ben nl geen schildpad die zo fat is als een olifant
i'm mad, maar niet boos hoor

Nu is niet de tijd voor woordgrappen, ik ben nl geen schildpad die zo fat is als een olifant

vanavond zelfs nog hard gelachen.
zat in de kleedkamer, zit er een jongen rustig te genieten van z'n shake,
komt er een oudere man aan van rond de 40
vraagt die opeens: Waar is dat spul nou goed voor
waarop die jongen antwoord: ga ik beter van poepen.
ging stuk daar, kon het niet meer inhouden.
en tijdens het trainen,
stond ik lekker te squaten, alle beachboys mooi aan het kijken.
zit ik op me laagste punt, kijk ik in de spiegel, zie ik een wijf achter me vaag dansen... probeer maar met de slappe lach omhoog te komen uit die positie
vanavond zelfs nog hard gelachen.
zat in de kleedkamer, zit er een jongen rustig te genieten van z'n shake,
komt er een oudere man aan van rond de 40
vraagt die opeens: Waar is dat spul nou goed voor
waarop die jongen antwoord: ga ik beter van poepen.
ging stuk daar, kon het niet meer inhouden.
en tijdens het trainen,
stond ik lekker te squaten, alle beachboys mooi aan het kijken.
zit ik op me laagste punt, kijk ik in de spiegel, zie ik een wijf achter me vaag dansen... probeer maar met de slappe lach omhoog te komen uit die positie
he niet haten hehe ik ben indonees.
Dat hoef je ons echt niet te vertellen swa!No shit mang, jij bent zo Indo dat je kroepoek schijtDat hoef je ons echt niet te vertellen swa!