XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

ik vind alles grappig

Laatst bewerkt:
Dat er meer mensen aan de bar zitten dan in de zaal aan het trainen zijn.....

Second that..

Had eens mattie van me mee, na half uur vind ik hem niet meer.
Plots zie ik hem aan de bar zitten met een pint , zegt ie tegen mij ''het is toch niets voor mij dat liften'' xD

Gisteren een instructeur die een andere instructeur uitlegd hoe oefeningen/apparaten heten terwijl diegene er al maanden rondloopt :roflol:

om een maat van me die met zijn bananenschilletjes gaat gooien op mensen die een oefening aan het doen zijn.

en om mezelf als ik een scheet laat vliegen. (even when I am alone)

(I am always alone)

Foreveralone.jpg

Vandaag om mezelf. Zat tijdens het squatten te persen, en opeens vloog er een stuk snot uit mijn neus :roflol:

Dat het squatrek standaard leeg is op maandagavond en ik dan lekker mn gang kan gaan :D

Hier ook, heb in maanden tijd nog maar 1 iemand 1 keer zien squatten behalve mezelf dan :p

Dat wanneer ik een quarter squat maak, die nog dieper is dan de squats van alle andere mede-gymmembers.

Dat het squatrek standaard leeg is op maandagavond en ik dan lekker mn gang kan gaan :D

Wij hebben hier maar een squatrek en die is bijna altijd leeg. Zelfs op de drukste dagen gebruikt niemand hem(alleen voor curls misschien).
Maarja zomer komt eraan dus iedereen is hard aan het trainen voor borst en biceps:cool:

ik lach vaak (inwendig) om borst/bicep boys die in de kleedkamer hun iele lichaam compenseren door middel van stoere praatjes

Terug
Naar boven