Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Iemand die wel de deadlift deed en hem nogal hard neer liet komen, moest erom lachen want hij deed het met kromme rug maar keek wel van 'kijk mij eens deadliften'.

---------- Post added 4 April 2012 at 17:29 ----------

Snap btw niet waar iedereen traint, zit in een commerciele gym en iedereen squat diep naar de grond.

'Self-proclaimed' fitness-instructeur (niet verbonden aan de gym) die zijn 'leerlingen' begeleid met de meest debiele oefeningen. Inclusief kek Kipling heuptasje.

Zie hem ook weleens alleen trainen (wederom mét heuptasje) en hij doet echt bijna alles fout.

Kerel die een setje doet en erna rondloopt alsof hij de man is :roflol:

Mensen die nog ecto'er zijn dan ik

Nog 1:

Dwaze Aziaat die in een half uur de hele sportschool bestrijkt. 2 setjes cable-crossover, 1 setje biceps curl, tussendoor een beetje schaduwboksen, 2 setjes lateral flys, muscles flexen, nog even squatten en klaar.

Het meest grappige hieraan is dat z'n maatje er een beetje verdwaasd achteraan loopt, de oefeningen probeert na te doen maar dit niet altijd lukt door het razende tempo van bovengenoemde Aziaat en zodoende nog minder efficient traint.

Iemand die wel de deadlift deed en hem nogal hard neer liet komen, moest erom lachen want hij deed het met kromme rug maar keek wel van 'kijk mij eens deadliften'.

Snap btw niet waar iedereen traint, zit in een commerciele gym en iedereen squat diep naar de grond.

Hmm, could be me ... die bovenste natuurlijk... was het met de 120kg ?

dan ben je niet echt tof imo

nee idd vooral dat kromme rug gedeelte

Hmm, could be me ... die bovenste natuurlijk... was het met de 120kg ?

ja is goed thomas... je snapte de grap degelijk

iemand die nog meer ecto is dan mij reclame gaat maken voor suplimenten

en dat iemand de deur open deed terwijl er net iemand anders langs liep. deur tegen zijn hoofd

Dat ik als ik whey ga kopen evenveel kwijt bent per maandaan whey als aan de abbo van de gym. No wai.

"Mooi, zo ja. Nu doe je het eindelijk goed!"

Ik kijken. Ecto deadlift met mega bolle rug. Hij wordt gecoached door iemand die het niet helemaal begrijpt.

Eigenlijk niet zo grappig lol.

Waar ik helemaal om kan lachen, zijn die gasten die gaan sporten heel stoer binnen komen lopen, en dan gaan sporten in voetbalsokken, en heel voetbal tenue ... te grappig :)

Ik vindt het grappig hoe zwaar ik own

Problem?

Waar ik helemaal om kan lachen, zijn die gasten die gaan sporten heel stoer binnen komen lopen, en dan gaan sporten in voetbalsokken, en heel voetbal tenue ... te grappig :)

Ik vermijd het liever maar heb het ook wel al eens voorgehad. Soms moet ik voor ik ga trainen (voetbal) nog naar de gym en dan doe ik mijn voetbalkleren al aan voor het gemak.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 23:25 ----------

Ik vindt het grappig hoe zwaar ik own

Problem?

M'n rug op

Terug
Naar boven