EddyWally
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 292
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 8%
jij mag dat, die kerel niet

neu heumeuj
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hij zal wel die curry freaks uit India bedoelen, indo's ruiken bagus!

is het normaal dat mensen in het squatrek deadliftenheb ik nog nooit gezien maar vandaag zag ik het wel. ze maakten eigenlijk maar halve lifts naar mijn idee.
Geen idee maar t zag eruit als minder, je woont niet in de Zaanstreek toch?Hmm, could be me ... die bovenste natuurlijk... was het met de 120kg ?

Waarom zou je niet mogen deadliften in een squatrek? Is er er ergens anders genoeg ruimte, weights en een barbell in de buurt dan?
In mijn oude sportschool deadlifte ik ook altijd in de squatrek, omdat het nergens anders kon. Alleen daar stond een extra olymp barbel, genoeg weights en had ik de ruimte.
zal deze oefening eigelijk goed zijn als je deadlift niet helemaal onder de knie hebt, de techniek dan? moet zowieso ff 2 weken rustiger doen met dlWtf, kan me niks anders indenken dan dat je dit bedoelt @ Billy:
http://www.youtube.com/watch?v=w4_RHcMhQvU&feature=player_embedded
Geen idee maar t zag eruit als minder, je woont niet in de Zaanstreek toch?
haha dan was ik het niet 
oke tnx, ja opzich lukt de tecniek wel alleen de perfectie zoals pro bbers of mensen met stukke meer ervaring doen lukt mij nog niet compleet.Zou het maar niet in je hoofd halen als je techniek niet in orde is, dat laatste stukje is het meest belastend voor je rug. In de onderste beweging helpen je hamstrings aardig mee.