MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

wat is er dan zo mis met eerst een halfuurtje cardio?

Ga me hierdoor wel onzeker voelen, aangezien ik ook een beginner ben, en nu misschien als ik in de sportschool loop dat ik ga opletten dat niemand lacht als ik een oefening doe xD

is het normaal dat mensen in het squatrek deadliften??? heb ik nog nooit gezien maar vandaag zag ik het wel. ze maakten eigenlijk maar halve lifts naar mijn idee.

is het normaal dat mensen in het squatrek deadliften??? heb ik nog nooit gezien maar vandaag zag ik het wel. ze maakten eigenlijk maar halve lifts naar mijn idee.

Als het een powerlifter is, heet dat een rackpull, om t bovenste stuk van de lift te versterken

nee het waren bodybuilders.

Kunnen ook shrugs zijn.

Waarom zou je niet mogen deadliften in een squatrek? Is er er ergens anders genoeg ruimte, weights en een barbell in de buurt dan?

In mijn oude sportschool deadlifte ik ook altijd in de squatrek, omdat het nergens anders kon. Alleen daar stond een extra olymp barbel, genoeg weights en had ik de ruimte.

Waarom zou je niet mogen deadliften in een squatrek? Is er er ergens anders genoeg ruimte, weights en een barbell in de buurt dan?

In mijn oude sportschool deadlifte ik ook altijd in de squatrek, omdat het nergens anders kon. Alleen daar stond een extra olymp barbel, genoeg weights en had ik de ruimte.

ik bedoelde meer omdat ze hem zeg maar op dat stangetje neerlegde wat op een squat rek zit voor als je failt. dat resulteerde dus in halve reps.

alle dikke huisvrouwen/breezersletjes/ skinny f**gots die opeens voor de zomer weer in de sportschool te vinden zijn. Ronduit triest en totaal geen respect voor.

Zou het maar niet in je hoofd halen als je techniek niet in orde is, dat laatste stukje is het meest belastend voor je rug. In de onderste beweging helpen je hamstrings aardig mee.

Zou het maar niet in je hoofd halen als je techniek niet in orde is, dat laatste stukje is het meest belastend voor je rug. In de onderste beweging helpen je hamstrings aardig mee.
oke tnx, ja opzich lukt de tecniek wel alleen de perfectie zoals pro bbers of mensen met stukke meer ervaring doen lukt mij nog niet compleet.

Moest van de week wel lachen toen iemand een ander vroeg om te spotten bij het bankdrukken, en de spotter eerst sluiters ging halen omdat die er nog niet opzaten.
De bankdrukker stond even vreemd te kijken..
safety first ofzo...

Dat is wel lelijk ja als je spotter die dingen gaat halen.. als ie dat bij mij doet had ik al gebenched voordat ie terug was haha

Terug
Naar boven