MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Zo'n stelletje dat af en toe samen gaan trainen. De vriend van dat meisje is verre van gespierd, maar goed hij zal erg lief zijn voor haar ofzo :o Vervolgens zie ik tussen m'n setjes door het meisje stiekem met bewondering kijken hoe ik aan het trainen ben als d'r vriendje even niet kijkt.

Tijdens het trainen: Not interested.. :coffee:
Stiekem::hitit:

Waarom tijdens het trainen niet interested? Zou gewoon lekker met haar flirten en dan zal ze waarschijnlijk een keer alleen komen en dan sla jij je slag.

Zou inderdaad kunnen, al heb ik daar wel wat mindere ervaringen mee. Sindsdien denk ik steeds het spreekwoord: ''don't shit where you eat''. Ik kijk wel of het de moeite waard is :)

Leuk topic wel jongens en heb genoeg lachwekkende momenten die ik dagelijks om me heen zie gebeuren in de gym waar ik dubbel om lig.

Zoals de altijd klassieke mongole fout:

Al het gewicht aan een kant van de korte bar afhalen waardoor de hele boel naar beneden valt en met een harde klap op de grond kletterd.

Dit blijft gebeuren vooral door ecto noobs en geeft altijd een leuke sfeer omdat er altijd wel verscheidende mensen zijn die ze keihard uitlachen.

De dikkertjes die al jaren cardioeen en ons ''de beestjes'' hoofdschuddend zitten te bekijken als we zwaar aan het liften zijn.

Idioten die op elk apparaat een setje met slakkengang doen en dat in 2 uur tijd en dan tegen elkaar zeggen van "Sow wij hebben weer goed gesport zullen we naar de mac gaan?''

Ben na 3 maanden eindelijk aan het squatten en serieus bezig met trainen en ben ook zo slim geweest om deze fout te maken ben me kapot geschrokken toen die van de powercage afviel en bijna iemand raakte. De beestjes konden er wel om lachen.

hahaha wat ik vaak zie is dat mensen gewoon een krantje aan het lezen zijn tijdens
hun setje... WTF

ik zag wel eens een beetje ouwe kerel een prak opeten in de leg curl machine... zeker van thuis meegenomen :D

Een blowjob krijgen van een lekkere chick tijdens het squatten.

Huigtikkertje :)

Als de term droogtrainen weer veelvuldig klinkt :D

Als de term droogtrainen weer veelvuldig klinkt :D

Die term had ik laatst ook gebruikt tijdens een borrel, vroegen ze wat ik nu doe om ripped te worden. Kga het woord cutten niet gebruiken en om vervolgens uit te leggen wat het precies is.

Kzei gewoon "ben nu aan het droogtrainen." En ze knikten allemaal instemmend, zo van "Ja, dat ken ik. Deed ik vroeger ook voor die sixpacks".

:)

Die term had ik laatst ook gebruikt tijdens een borrel, vroegen ze wat ik nu doe om ripped te worden. Kga het woord cutten niet gebruiken en om vervolgens uit te leggen wat het precies is.

Kzei gewoon "ben nu aan het droogtrainen." En ze knikten allemaal instemmend, zo van "Ja, dat ken ik. Deed ik vroeger ook voor die sixpacks".

Haha dat is wel herkenbaar, maar ik zeg dan altijd dat ik bezig ben m'n VP te verlagen.
Mensen snappen ook nooit waarom je eerst een x-aantal kilo's aan komt om vervolgens weer in kilo's te zakken.
Ik heb dit serieus al meerdere malen uitgebreid uitgelegd, maar ze blijven
het maar niet snappen.

hahahaha erg herkenbaar :P

Ik wil het nog weleens proberen :)

ik : ja ik ben aan het cutten
andere : wat is dat?
ik: Droogtrainen...
andere : ow joh!

Ik begin er niet meer aan hoor. VP verlagen is duidelijker en behoeft minder uitleg.

OT: Iemand die de gewichten (260KG ofzo) van de Legpress afhaalt (terwijl je staat te wachten) om ze er vervolgens doodleuk weer op te doen tot 200KG... Die kerel kijkt dan echt zo van WTF, anders zeg je even dat ze erop mogen blijven zitten :rolleyes: :o Die verbazing en het onbegrip... Priceless :D

NB: zoiets doe ik alleen als ik een zwaar opstandige en irritante trolbui heb, normaal ben ik altijd sociaal en hulpbehoevend natuurlijk ;)

mensen die staan te wijzen en te gapen als je in een bench shirt aan het bankdrukken ben.

Pubers die binnen komen en doen alsof ze iedereen ownen met hun blik en gansta walk en die dan super hard failen op iedere oefening die ze uitvoeren.

Ook altijd grappig als ze je bekijken wanneer je staat te squatten, dan komen ze zelfs vragen welke oefening je aant doen bent!! Noobs, loop terug naar je moeders borst

Pubers die binnen komen en doen alsof ze iedereen ownen met hun blik en gansta walk en die dan super hard failen op iedere oefening die ze uitvoeren.

Ook altijd grappig als ze je bekijken wanneer je staat te squatten, dan komen ze zelfs vragen welke oefening je aant doen bent!! Noobs, loop terug naar je moeders borst

dat is tegenwoordig in elke gym helaas... klote koters

Terug
Naar boven