Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

dat is tegenwoordig in elke gym helaas... klote koters

moet eerlijk bekennen dat dat bij mij niet het geval is. eigenlijk als ik er over nadenk heb ik nog geen 1 koter gezien.....

overall jongens die toegewijd hun setjes afwerken..

gym = fitnesscentrum zevenaar.

eigenlijk ben ik dus best content over de gang vanaken daar. zal wel mazzel hebben.

moet altijd wel stiekum lachen om een paar vandie menskes die enkel borst en biceps trainen. lukt hun ook aardig hoor en je hebt geen last vanze, maar hun houding begint die van een baviaan aan te nemen. naar voren getrokken schouders...:o

moet eerlijk bekennen dat dat bij mij niet het geval is. eigenlijk als ik er over nadenk heb ik nog geen 1 koter gezien.....

overall jongens die toegewijd hun setjes afwerken..

gym = fitnesscentrum zevenaar.

eigenlijk ben ik dus best content over de gang vanaken daar. zal wel mazzel hebben.

moet altijd wel stiekum lachen om een paar vandie menskes die enkel borst en biceps trainen. lukt hun ook aardig hoor en je hebt geen last vanze, maar hun houding begint die van een baviaan aan te nemen. naar voren getrokken schouders...:o

naja hier in zeewolde heb je echt alleen van die gasten. Bart was gisteren mee om me te helpen met geared bench. hij heeft veel moeten lachen om die superdude's.

wel beter dat jij een nice gym hebt daaro met goed en serieus trainende mensen. dat motiveerd wel meer dan nerdjes zien banken en de stang 20 cm van de borst houden

Zie weinig beachboys hier (Fitnesscentrum Noord, Rotterdam)

Wel 1/2 squats.

Gister een dude die onder parallel squatte maar enorm opveerde en zodoende stuiterde de barbell gewoon op zn nek/schouders.
Lijkt me een onaangename belasting op je wervels.

En 1 duo dames die alleen maar praten tijdens en tussen de setjes door.
Nieuw rokje ditdat bla..

Maar dit zijn allemaal uitzonderingen, 99% is dedicated bezig.

Idd hilarisch dit...
En dan lopen ze stoer te stretchen tussen hun sets met een attitude van 'heeft iedereen me gezien'. Blijft lachen.

Of dudes die perse meer gewicht willen gebruiken dan ze eigenlijk aankunnen om toch maar niet af te gaan. Zo worden BOR's eigenlijk eerder deadlifts... Ook altijd grappig.

een chick, die voor mij op de bench zat en meer drukte dan mij.

fuak

Nou het punt is meer dat ze het zelf niet door hebben.
Een gast die dat deed ging daarna gewoon redelijk serieuze small grip pull ups doen.
Helemaal achterlijk is ie dus niet.
Snap alleen niet hoe je erbij komt om squats zo uit te voeren.
Je ziet toch ook anderen, je checkt youtube, je leest er over, je vraagt je instructeur etc.

een chick, die voor mij op de bench zat en meer drukte dan mij.

fuak
Bij mij in de gym ook zo'n meisje, dedicaded, volgens mij powerlifer. Zij drukt gewoon ff 70kg weg, en dan zie van die ecto's moeilijk doen met 40/50kg. Deadlift doet ze +100kg en squat ook. Priceless:D

idd snap het vaak ook niet. ik zie ook vaak gasten aankloten, slechte techniek, te weinig gewicht, teveel machines gebruiken, cheaten op machines etc. heb ze wel eens aangesproken zo van je kan beter die oefening/techniek doen is imo beter maar ze gaan eigenwijs door :p

In 2 jaar tijd nog geen deadlift of BOR gezien en pas 1 goede squat. Verder kijken mensen me altijd raar aan als ik squat/deadlift en meestal dan ook mannetjes die 55kg wegen en veel cardio doen. Moet sixpack nu he ofc.

Ja dacht het wel.. Als ik d'r weer zie zal ik eens vragen wat nou precies haar stats zijn, bizar sterk in ieder geval

idd snap het vaak ook niet. ik zie ook vaak gasten aankloten, slechte techniek, te weinig gewicht, teveel machines gebruiken, cheaten op machines etc. heb ze wel eens aangesproken zo van je kan beter die oefening/techniek doen is imo beter maar ze gaan eigenwijs door :p
mensen nemen niet graag iets aan van iemand die zelf nog vrij weinig trainingservaring/massa heeft.

Machines is overigens niets mis mee in eerste aanleg.

Groep marrokanen die ik van vroeger kende vertelde me hoe ze trainde etc, niks mis mee.

Toen kwamen ze af met een verhaal dat een ouder marrokaan (broer wrs van hun ofzo) de sterkste van de gym was omdat die het maximum op alle machines kon pakken :p

Gewichten gaan maar tot 100 kg op machines :p (50-60 op biceps etc)

Mensen overschatten machines zo erg :)

Voor een vrouw is 70kg op de bank anders toch niet zo heel onbenullig hoor... Hangt ook wat af van het lichaamsgewicht enzo natuurlijk.

mensen nemen niet graag iets aan van iemand die zelf nog vrij weinig trainingservaring/massa heeft.

Machines is overigens niets mis mee in eerste aanleg.

Machines zijn ruk, behalve de machines voor de lats en quads/hamstrings machines. En ja vroeger maakte ik me wel druk als ik vond dat iets beter was, maar kan me weinig meer schelen.. laat ze maar doorsukkelen met hun 110kg cheated chest machine :p

Machines zijn ruk, behalve de machines voor de lats en quads/hamstrings machines. En ja vroeger maakte ik me wel druk als ik vond dat iets beter was, maar kan me weinig meer schelen.. laat ze maar doorsukkelen met hun 110kg cheated chest machine :p

Vroeger? En jij traint al 6, 9 of 12 maanden?

Terug
Naar boven