EddyWally
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 292
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

2 gasten die zaten te bespreken dat hun 3rde trainingspartner niet meer hoefde de volgende keer, 'hij neemt het trainen echt niet serieus, wij wel, wij gaan echt ff groot worden voor de vakantie, toch?'
b*ch please, als het zo makkelijk ging had ik nu ook wel een heel ander fysiek gehad!
iemand die een boterham zat te eten terwijl die seated leg curls deed.....
iemand die op een chestpress apparaat leg presses deed met dat ding waar je op gaat staan zodat die hendels naar voren gaan......
En 2 ecto gasten die elkaar spotten met 1 hand waardoor ze de stang scheef trekken....
vader en zoon die samen trainen en alles verkeerd doen.
Deadliften hielen naar elkaar toe, knieën naar binnen en bolle rug.
echt ongelofelijk wat je soms ziet![]()

Lachen om mezelf, een jonge blonde godin trok mijn aandacht. Sta ik daar met twee verschillende gewichten te curlen, pas na drie reps had ik het door, oh my ...
gebruik toch regelmatig machines voor biceps en borst en heb profijt van, vooral als ik geblesseerd ben.Machines zijn ruk, behalve de machines voor de lats en quads/hamstrings machines. En ja vroeger maakte ik me wel druk als ik vond dat iets beter was, maar kan me weinig meer schelen.. laat ze maar doorsukkelen met hun 110kg cheated chest machine![]()
gebruik toch regelmatig machines voor biceps en borst en heb profijt van, vooral als ik geblesseerd ben.
er is ook een balans tussen freeweights en machines. Nogal overdreven om meteen te zeggen dat alle machines slecht zijn. Hoezo zijn machines voor lats / quads dan veel beter?
jouw onderschrift2 gasten die zaten te bespreken dat hun 3rde trainingspartner niet meer hoefde de volgende keer, 'hij neemt het trainen echt niet serieus, wij wel, wij gaan echt ff groot worden voor de vakantie, toch?'
b*ch please, als het zo makkelijk ging had ik nu ook wel een heel ander fysiek gehad!

mijn eerste trainingsschema stond vol met machines, imo zijn vrije gewichten altijd beter ivm coordinatie. Natuurlijk heb je bij machines een constante kracht, die je door zwaartekracht minder bij vrije gewichten heb, maar daar heb je kabels voor. Met machines doel ik vooral op chest bicep en schouder machines.
Dat is niet de alwetende uithangen, maar gewoon discussie. Misschien had je wel inhoudelijk gereageerd als ik 26jr en verdubbelde stats onder mijn naam had staan?