Doelde op mijn leeftijd.
En die bijzonder mag je weglaten.
Beetje breder dan de common beginner, gelijk jou?![]()
Come on, blijf je dat nou nog steeds volhouden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doelde op mijn leeftijd.
En die bijzonder mag je weglaten.
Beetje breder dan de common beginner, gelijk jou?![]()
Als je 's morgens gaat kom je wat tegen.
Dan een mannetje van 60 die non-stop 30minuten op een crunchmachine heeft gezeten en geen pauze heeft genomen... Waarschijnlijk wou hij 'plaatselijk vet verbranden', maar als je gaat zeggen als gastje nemen ze dat toch niet aan dat het niet mogelijk is.
een vriendin van mij zei het nog: 'ik wou mijn buikspieren doen, maar die zit er al meer dan een halfuur op'...
hij zal het misschien gewoon heel leuk vinden 
die op het crunch apparaat zit er altijd...een vriendin van mij zei het nog: 'ik wou mijn buikspieren doen, maar die zit er al meer dan een halfuur op'...
hij zal het misschien gewoon heel leuk vinden
![]()
Lol..., al een keertje iets tegen gezegd? Is toch gewoon tijdverspilling... of misschien krijgt hij die oefeningen van een dokter, dat kan ook.
sowieso nooit advies geven in de gym
>90% van de mensen zijn lui/eigenwijs/dom met andere woorden je maakt je druk om niks en kan beter tegen een muur praten
vervolgens zoveel teruggezegd dat het geen drol uitmaakt en dat deze manier voor mijn MMC beter werkt dat ze vroeg of ik een instructeur was 
Ik kreeg een keer " advies " van een vrouw in het buikspierhok. Ik zou namelijk zo'n apparaat verkeerd doen omdat een instructeur het ander deedvervolgens zoveel teruggezegd dat het geen drol uitmaakt en dat deze manier voor mijn MMC beter werkt dat ze vroeg of ik een instructeur was
![]()

VEEL te zware dumbbells voor die armpjes maar dat maakte niet uit want nummer 2 was de spotter die al vanaf het begin mee moest helpen. (heet dat nou een superset?....)

Gewoon Dumbbell van 46 kg naar haar hoofd toegooien. Ze liggen toch overal verspreidt in die puinhoop zooi van Gold's.![]()

Ik geloof er niets van

![]()
Net een poging gewaagd in de gym, waardeloos. Enige wat het nog goed maakte dat ik ben geweest is dat er zo'n typische beachboy (180 bij 80 ofso) bezig was. Constant hardop uitblazen bij oefeningen (moeite met 6x60 bp), constant in de spiegel kijken en af en toe even zijn shirtje omhoog doen.
Wat heb ik uiteindelijk lopen doen in de gym.
Pullups
3 setjes
Low Row Machine
3 setjes van 25kg per kant.
Lat Pulldown, supinated.
3 setjes
Deadlift, 3 reps 60 kg, bah.
Dumbbell Shrugs
2 setjes
Semi Bent Over Barbell shrugs
2 setjes
Reverse Fly machine
2 setjes
K*t rug.

al 5-6 weken onderrug blessure, daarom zei ik ook DeadliftTE

Jij squat niet diep genoeg of je deadlift techniek klopt voor geen moer.
Inb4 jij bencht te weinig

Die 4x 125 was ATG. Ik ben jarenlang keeper geweest, vandaar dat mijn benen relatief sterk zijn + dat ik bewijs dat je van voetballen wel grote benen kan krijgen![]()