XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Ik deed er laatst 3x130, da's weer 10KG meer dan hem ;)

Live in albufeira deze stront te lezen, wat is dit weer voor een onzin

Ot!

Ga vakantie vieren joh.

Moest vandaag wel lachen hoe een chick een oefening deed in de smith. Ligt ze op d'r rug op een bankje, benen in 90 graden dat de onderkant van haar voeten tegen de bar komt. Bar laten zakken en omhoog duwen, soort omgekeerde squat dus. En steunen en kreunen dat ze deed haha

Update je stats dan :p

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jul 2012 om 23:54 ----------

Sommige mensen, als je in albufeira zit moet je niet op dbb zitten:p

klopt, maarja die litrr jack daniels houd me nog wel even in bed :P

Tevens pas over 2 uur uit, dus dat gaan we halen

Good luck broskis

Veel plezier, ik ga de 25ste ook heen:p

Vanavond de laatste avond helaas, pm me maar voor advies ofzo, letsgo!

#cabshere!

Dat er te veel ectos in mn gym rondlopen die veels te zwaar trainen en dan falen

Mensen die net zo lang naast je gaan staan tot je je omdraait en gedag zegt/ iets tegen ze zegt

Mensen die net zo lang naast je gaan staan tot je je omdraait en gedag zegt/ iets tegen ze zegt
Moet dit niet in het wat vind je irritant in de sportschool? :p

zelf lach ik nergenst om in de sportschool, behalve me trainingspartner die een grap vertelt;)

Een mevrouw die leg extensions deed in de seated leg curl apparaat. Ja dat gaat heel makkelijk ja.

kerel die 35 euro per maand betaald om zichzelf en anderen te bewonderen via de spiegel en af en toe een setje doet

K*t gast in de sportschool die de meeste oefeningen per minuut wil doen volgens mij...

een man met een neusring die vroeg waar mn trainingspartner was, omdat ie hem lang niet gezien had

het verhaal hierachter: die vriend van me vond de man altijd zo naar hem kijken en had hem nooit gesproken of iets van die trant, dus de creep meter sloeg hoog uit

waarom vraagt er nooit iemand naar mij :(

een man met een neusring die vroeg waar mn trainingspartner was, omdat ie hem lang niet gezien had

het verhaal hierachter: die vriend van me vond de man altijd zo naar hem kijken en had hem nooit gesproken of iets van die trant, dus de creep meter sloeg hoog uit

Je bent niet buff genoeg ;)

stats seems legit na <1 jaar trainen

Terug
Naar boven