Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
bij je 110 mp lock jij ook ni toch

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

It's not that serious.
Gewoon zien dat je ellebogen niet naar binnenkomen om je gewrichten te besparen en dat je schouders niet naar voren komen.
En je qoute in je handtekening moet zijn through niet though volgens mij.
Nee man, is as through ? Through = door ? , Vertaal jij de zin dan voor mij is even in het nederlands. haha

Kwam een vent de sportschool in die ik nog nooit had gezien, nou prima. Hij deed elke Hammer Strenght chest machines voor 1 set, ging toen naar de tricep kabels en begon er als een maloot aan te trekken zonder waarschijnlijk een spier te gebruiken. Daarna ging hij weer weg, dus dit allemaal in een kwartiertje.![]()

Als je 's morgens gaat kom je wat tegen.
Oudere mannen rond de 40 de met side raises de gewichten van 20kg gewoon omhoog swieren met momentum en van bicep curls een fullbody workout maken.
Dan een mannetje van 60 die non-stop 30minuten op een crunchmachine heeft gezeten en geen pauze heeft genomen... Waarschijnlijk wou hij 'plaatselijk vet verbranden', maar als je gaat zeggen als gastje nemen ze dat toch niet aan dat het niet mogelijk is.
Dan zit ik even buiten te wachten, komen die 3 gasten van rond de 40 buiten even sigaretje smoren in me gezicht... Ben ik subtiel weggelopen. Moest al bijna kotsen want trainde op lege maag sinds lang geleden en iets te veel water gedronken en dan nog eens die stank van de sigaretjes...

Als je 's morgens gaat kom je wat tegen.
Oudere mannen rond de 40 de met side raises de gewichten van 20kg gewoon omhoog swieren met momentum en van bicep curls een fullbody workout maken.
Dan een mannetje van 60 die non-stop 30minuten op een crunchmachine heeft gezeten en geen pauze heeft genomen... Waarschijnlijk wou hij 'plaatselijk vet verbranden', maar als je gaat zeggen als gastje nemen ze dat toch niet aan dat het niet mogelijk is.
Dan zit ik even buiten te wachten, komen die 3 gasten van rond de 40 buiten even sigaretje smoren in me gezicht... Ben ik subtiel weggelopen. Moest al bijna kotsen want trainde op lege maag sinds lang geleden en iets te veel water gedronken en dan nog eens die stank van de sigaretjes...

Doelde op mijn leeftijd.

2 Maanden geleden was er een ecto van 16 die op een loopband steeds sneller rende tot hij eraf flikkerde, heb hem laatste 2 maanden niet meer gezien...