Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Was een tijdje geleden in de sportschool, bijna helemaal leeg op mij en 2 ecto's na.
Zit ik rustig een beetje te curlen, hoor ik allemaal geschreeuw vanaf het smith machine komen. Zitten die 2 ecto's met 50kg te benchen, allemaal schreeuwen en doen alsof ze beesten zijn. Mijn sportschool is gewoon een family gym, dus schreeuwen is echt een no-go...
Het ergste was ook nog gewoon, ze hadden een ROM van misschien 3cm...

Ik wou er iets van zeggen maar genoot er te erg van om ze zo bezig te zien. :p

Waarom voel je je zo geroepen om er iets van te zeggen?

mensen die 5 minuten rust nemen tussen de setjes door, dan een oefening zwaar verkeerd uitvoeren, en dan weer 5 minuten rust nemen .. ondertussen gaan ze smsen/bellen/praten..

erg irritant

mensen die 5 minuten rust nemen tussen de setjes door, dan een oefening zwaar verkeerd uitvoeren, en dan weer 5 minuten rust nemen .. ondertussen gaan ze smsen/bellen/praten..

erg irritant

Same here.
Kan ik me aan dood ergeren, of dat ze op een toestel gaan zitten en gewoon domweg tv gaan kijken...

Btw wat betekent ROM?

En dat houdt in?
Range of motion is 3cm?

Haha inderdaad, ik heb geleerd bijna op de borst, kleine cm ervanaf ellebogen gelijk aan de schouders en armen helemaal strekken.

But thx for the info! :D

Haha inderdaad, ik heb geleerd bijna op de borst, kleine cm ervanaf ellebogen gelijk aan de schouders en armen helemaal strekken.

But thx for the info! :D

Ik heb geleerd dat je armen juist niet moet strekken, omdat je ze dan op slot zet + de spanning is minder op je borstspier..

Ik heb geleerd dat je armen juist niet moet strekken, omdat je ze dan op slot zet + de spanning is minder op je borstspier..

It's not that serious.

Gewoon zien dat je ellebogen niet naar binnenkomen om je gewrichten te besparen en dat je schouders niet naar voren komen.

En je qoute in je handtekening moet zijn through niet though volgens mij.

It's not that serious.

Gewoon zien dat je ellebogen niet naar binnenkomen om je gewrichten te besparen en dat je schouders niet naar voren komen.

wil je nu slimmer zijn dan einstein :mad:

De bewegingsindicatie van je gewrichten.
Als je benchpress doet met de stang bijna op de borst en volledig weer de lucht in is dat je range of motion. ROM van 3cm is dus een heel klein zielig stukje.. :p
Is het nog steeds geen volledige rom, gewoon je borst beheerst aantikken.

Gewoon volledig locken. Is ook gewoon zwaarder.

It's not that serious.

hoorde dat hoe meer je je ellebogen richting je borst duwde hoe zwaarder hij voor je borst was, dit i.v.m. de stretch op je borst/schouder aanhechting...

Stond ergens op youtube

hoorde dat hoe meer je je ellebogen richting je borst duwde hoe zwaarder hij voor je borst was, dit i.v.m. de stretch op je borst/schouder aanhechting...

Stond ergens op youtube

Ik bedoel wanneer je verkeerd locked, namelijk wanneer je ellebogen voorbij 0° gaan

It's not that serious.

Volgens mij toch echt though in dit geval, no offence :P

Terug
Naar boven