XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Buitenlanders die douchen (!) met hun onderbroek aan. Dafuq?

Mag niet van hun geloof ofzo. En Eleturtlephant zegt toch niet dat hij het zelf doet

Niet zo raar imo , ken meer mensen die met boxershort aan douchen dan zonder

Dat is wel raar aangezien geen enkele Belg dat hier doet :'). Dacht wel dat hun geloof ermee te maken had maar het blijft een vrij ridicuul zicht. En dan dat macho gedrag in hun nat onderbroekje :p

Ik douche altijd met een zwembroek aan :trollface:

gewoon een beetje ironisch omdat dat nu net de kerels zijn die zich heel wat vinden in de gym en zich heel G vinden maar tegelijk wel bang zijn om hun derde beentje te laten zien

Wil jij zo graag derde beentjes zien? :o Dat er überhaupt mensen zijn die daar op letten. Je komt daar om te trainen, niet om constant op mensen te letten en of ze wel hun derde beentje willen laten zien. Haha

Buitenlanders die douchen (!) met hun onderbroek aan. Dafuq?
schaamte cultuur he

Als je niet je tolliebana wil showen, kun je toch ook gewoon met je gezicht naar de muur douchen?
achterlijke gedoe altijd met die handoekjes om en dan onder je handdoek je boxxer wisselen :o

Een penis is een uiting van mannelijkheid. mensen die er zo mee omgaan hebben dat waarschijnlijk niet. daarom schamen ze zich

Wil jij zo graag derde beentjes zien? :o Dat er überhaupt mensen zijn die daar op letten. Je komt daar om te trainen, niet om constant op mensen te letten en of ze wel hun derde beentje willen laten zien. Haha

Dat maak jij er dan weer van ;) Trouwens als ik sta te douchen is mijn training gedaan copain :)

schaamte cultuur he

Als je niet je tolliebana wil showen, kun je toch ook gewoon met je gezicht naar de muur douchen?
achterlijke gedoe altijd met die handoekjes om en dan onder je handdoek je boxxer wisselen :o

Een penis is een uiting van mannelijkheid. mensen die er zo mee omgaan hebben dat waarschijnlijk niet. daarom schamen ze zich

Schamen ze zich voor alles wat ze bedekken dan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]:trollface:

Maar goed, ik snap niet dat ze dan niet gewoon thuis gaan douchen..

niet self righteous proberen zijn, dit is DBB.

Terug
Naar boven