MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

gisteren kwam iemand voor het eerst sporten bij ons. hij zei dat hij fitness instructeur was. hij ging biceps curls doen en tegelijk een hyper extension ofzo? zo erg stond hij te zwaaien. ondertussen rondkijken of we hem allemaal zagen curlen met 20kg barbell. wordt er wat van gezegt heeft ie een grote bek tegen de trainer die rond liep die avond.

Kwam hem net tegen en kon het niet laten.

ik: Hey kerel.
hij: Hallo.
ik: Wil je alsjeblieft opdonderen hier?
hij: waarom?
ik: je traint als een mong**l en je maakt iedereen chaggie.
hij: ok.

weg was ie:P

wat een malloot iedereen had het erover vanavond

gisteren kwam iemand voor het eerst sporten bij ons. hij zei dat hij fitness instructeur was. hij ging biceps curls doen en tegelijk een hyper extension ofzo? zo erg stond hij te zwaaien. ondertussen rondkijken of we hem allemaal zagen curlen met 20kg barbell. wordt er wat van gezegt heeft ie een grote bek tegen de trainer die rond liep die avond.

gA JE NOG DOUCHEN OF WAT?!

DBB showermeet voor de wat meer lavendel-minded? :P

Vandaag geen mensen om echt mee te praten dus lette wat meer op de gesprekken rondom mij.
Het eerste wat mij opviel was de baas van de sportschool die een vrouwtje dat nieuw was wat oefeningen aan te leren. Nou prima denk je...
Ging hij de volgende oefeningen voor doen en die moest zij ook doen:
- Jump squats(stang achterop -> springen -> squaten -> springen)
- Pec deck als clean & jerk
- Hyperextensies en side raises tegelijk

Isthisreallife.jpg

Liep ook een 22/23 jarige beachboy met alles behalve spieren. Denk die gaat wel even knallen om ripped te worden ofzo, nee; hij liep de hele sportschool 2x rond en ging vervolgens rustig fietsen.

Andere 23 jarige dude, die nogal arrogant is, zag ik op zo een tril apparaat, die moet zorgen dat spieren goed strak worden ofzo? Lol'd zie meestal alleen maar oude vrouwtjes erop.

/boring dagje legs

Superdude vraagt aan mij.., gebruik je suplementen..,
Jazeker ik gebruik whey eiwit shakes, bcaa's en een pwo..,
Zegt die.., pas maar op als je stopt met die eiwitten kom je heel veel vet aan?????
Rofl ik wilde het nog gaan uitleggen maar nam de moeite er niet voor..,

Superdude vraagt aan mij.., gebruik je suplementen..,
Jazeker ik gebruik whey eiwit shakes, bcaa's en een pwo..,
Zegt die.., pas maar op als je stopt met die eiwitten kom je heel veel vet aan?????
Rofl ik wilde het nog gaan uitleggen maar nam de moeite er niet voor..,

Heette hij Kathleenrawr? :roflol:

what-you-did-there-i-see-it.thumbnail.jpg

Gasjes van 16 die 3x biceps curl doen met 10 kilo dumbbell en dan in de spiegels de biceps gaan kijken of ze al gegroeid zijn.. En je dan ook nog eens superleip aankijken als je moet lachen..
Lach me er iedere avond dood om aangezien ze er altijd zijn haha!

Laatst bewerkt:
Beachboy die voor de eerste keer ging squatten in de smith. Gaat hij 2x naar beneden en haakt de stang weer in "doet veel te veel pijn aan men nek joh"... Gedaan met squatten en dan maar bisceps curls gaan doen haha. Er hing trouwens maar 10kg aan :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als er 5 ecto's alle bankjes gebruiken, om daar vervolgens een half uur biceps curls tedoenn, en natuurlijk bijna de hele tijd aan het praten zijn van hoe sterk hun wel niet zijn...

Gisteren rope pulldowns gedaan voor triceps. Komt zo'n dikke vetklep dude naar me toe en zegt dat ik het helemaal verkeerd doe. Ik train altijd na 21:00 en iedereen kent me. Al die mensen die dat zagen keken die vetklep vies aan haha was wel lachen.

Die keer dat ik een uitleg te horen kreeg van mr. homeboi, die de gespierde n*gers verklaarde: ''Ja maar komt omdat ze allemaal vlees eten in Afrika snapte, leeuwen gazelles veel eiwitten snapte''

Ik snapte.

Die keer dat ik een uitleg te horen kreeg van mr. homeboi, die de gespierde n*gers verklaarde: ''Ja maar komt omdat ze allemaal vlees eten in Afrika snapte, leeuwen gazelles veel eiwitten snapte''

Ik snapte.

Tja, in principe zit er wel een kern van waarheid in maar niet op de manier zoals deze meneer bedoelde :rolleyes:

Gisteren iemand die bij Skullcrushers van het bankje afdonderde, hij kon er zelf ook wel om lachen. :P

En als het liedje "Born to be alive" langskomt. Ik moet altijd direct aan Mastermovies denken. Kinderlijk, ik weet 't, maar ik kan een glimlach niet onderdrukken. :D

Hoorde hem van de week :D

Born, born to be alive ah

Terug
Naar boven