Coexistence
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 387
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Owhhh LawlIk dacht dat ik het nooit zou meemaken, maar gisteren was het van dat!
Ben dan zo vriendelijk geweest om hem de juiste manier te tonen..
http://www.youtube.com/watch?v=sp5pM_rJrcI

Mensen die sluiters gebruiken bij de smith machine..
Een brede lelijke oude gast met het veelste lange haar van een afrikaanse vrouw die altijd 5 oefening doet in dezelfde kleding, de hele week door op dezelfde plek..
Hij doet 1 oefening, staat 10min in de spiegel te kijken, doet er weer 1 en ja hoor.. weer 10 min in de spiegel... Egt grappig om te zien.
Ik vind jou en je knieën ook wel een beetje knap.Vandaag been dag. Dus squatten. En dan ga ik logischer wijs altijd onder parallel. Dus ik met 100kg een setje doen, begin ik en na 2 reps komen er 3 gasten om mij heenstaan en beginnen daadwerkelijk naar mij te staren en zeggen tegen elkaar:
'knap he, jezus'
'ja, en die knieën ook'
lolwat?
Vandaag been dag. Dus squatten. En dan ga ik logischer wijs altijd onder parallel. Dus ik met 100kg een setje doen, begin ik en na 2 reps komen er 3 gasten om mij heenstaan en beginnen daadwerkelijk naar mij te staren en zeggen tegen elkaar:
'knap he, jezus'
'ja, en die knieën ook'
lolwat?

Als ik preacher curls ga doen en weer eens (in mijn focus) ben vergeten de klemmen op de barbell te doen.
Als rechts t niet meer trekt dat dan al de platen eraf donderen en vervolgens links hetzelfde gebeurd.

Ik lach zelf nog het hardst, aangezien die bank tegenover de spiegel staat en ik een kop als een zuurpruim heb zodra het gebeurd.

![]()
Ok dus moslims voldoen niet aan de westerse norm?
Hetzelfde norm/waarden geldt voor christenen... alhoewel ik betwijfel of er daar nog veel over van zijn in Nederland >_<
Daarom douche ik lekker in de comfort van mn eige huis. Enige wat ik wil bloot zien is mijn vriendin.
OT:
Waar ik om lach in de sportschool, is als mensen naar je toe komen rennen tijdens het bankdrukken om je leven te ''redden''.