Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Kon je ook op een normale manier tegen hem zeggen ...

hij heeft denk ik, zand in zijn vagina zitten, of het is de conspipatie.
is weer een geintje he. (sarcasmmode on)

maar als het de eerlijk alle wonden heelt
Bjorn,
dan wil ik absoluut, oprecht mijn excuus aanbieden voor mijn sarcastische opmerking omtrent jouw respecloze behandeling van je vader.
bij deze:o

hij heeft denk ik, zand in zijn vagina zitten, of het is de conspipatie.
is weer een geintje he. (sarcasmmode on)

maar als het de eerlijk alle wonden heelt
Bjorn,
dan wil ik absoluut, oprecht mijn excuus aanbieden voor mijn sarcastische opmerking omtrent jouw respecloze behandeling van je vader.
bij deze:o

Vind dit nog eigenlijk een heel trieste post, maar laten we het hier maar bij houden. /ragemode off

Vind dit nog eigenlijk een heel trieste post, maar laten we het hier maar bij houden. /ragemode off

sorry voor mijn trieste post, ik zal mij weer wijden aan hetgeen ik niet kan plaatsen in een topic als deze.
heb altijd een ipod in met ragmuziek, dan kan ik me beter focussen op wat ik doe ipv me te storen aan sportschool-capriolen.

Stelletje wijven.

Wat is het toch op DBB met al die pubers die zo'n grote bek hebben.

Laatste keer in de gym, setje afgemaakt, ff rusten.
Loopt er een (leuke) meid langs. Ze was er voor 't eerst en liep langs mij richting de
roldeur, want haar PT stond haar buiten op te wachten. Die roldeur was open tot een hoogte van 1.50 ongeveer. Ze was druk in de weer
met haar telefoon ipv fitness.. Je raadt 't al. Een flinke knal :D
Uiteraard probeerde ze de blunder weg te lachen. Didn't worked
Ik had geen medelijden.. Wel genoten :P

@Sbas, prachtig!

Ik lach me al slap bij het lezen, kan je nagaan als ik er bij was geweest.

lach jij nou je eigen vader uit? respectloos sujet.

Ik lach mijn pa best vaak uit, moet je serieus zijn kont gaan likken als hij met zijn kleine teen vast tegen de tafel aan gaat? :roflol:

Hij zou mij ook uitlachen, heeft niets met respect te maken. Als je wederzijds elkaar respecteert moet het geen probleem zijn elkaar uit te lachen.

Ik lach mijn pa best vaak uit, moet je serieus zijn kont gaan likken als hij met zijn kleine teen vast tegen de tafel aan gaat? :roflol:

Hij zou mij ook uitlachen, heeft niets met respect te maken. Als je wederzijds elkaar respecteert moet het geen probleem zijn elkaar uit te lachen.

Inderdaad, maar mijn post had helemaal niks te maken met uitlachen van een persoon, meer van een situatie.
Maar had me laten vangen door die troll en me belachelijk gemaakt, maar boeie, dat hoofdstuk was voorbij.

----

OT

Bij ons heb je ook binnentennispleinen, en kwam net een knappe meid aan het raam dus zat ik even te staren, en even later hadden die 2 andere gasten ook door wat ik aan het doen was.
Terwijl ik verder ging dan met trainen hebben zij meer zitten gluren dan iets anders. :D

@Sbas, prachtig!

Ik lach me al slap bij het lezen, kan je nagaan als ik er bij was geweest.
okayguy.jpg

Ik lach om personen die elke maand betalen om totaal ongemotiveerd en ongeorganiseerd bezig te zijn in de sportschool. Steeds slechte vorm, telkens superlichtgewicht en doen slechts een paar popie jopie oefeningen. Totaal geen idee waar ze mee bezig zijn....

Tussen de oefeningen op hun telefoon kijken of op het bankje uit hun slaap proberen te komen ofzo.

Laatst bewerkt:
Gast die op de sportschool naast me gaat staan en me aan kijkt als een schuimpje. Dus ik vraag wat wil je? Wil je weten hoeveel ik nog moet? Zegt ie heel zachtjes... Nee ik wilde vragen of je een schema voor me kan maken?

Ik heb die gast nooit eerder gezien en uitgelegd dat dit niet zo snel is gedaan en heel persoonlijk is. Ik zeg kijk maar op Dutchbodybuilding daar kan je een hoop info vinden :P

Moest wel lachen om de stumpert ;)

Laatste keer in de gym, setje afgemaakt, ff rusten.
Loopt er een (leuke) meid langs. Ze was er voor 't eerst en liep langs mij richting de
roldeur, want haar PT stond haar buiten op te wachten. Die roldeur was open tot een hoogte van 1.50 ongeveer. Ze was druk in de weer
met haar telefoon ipv fitness.. Je raadt 't al. Een flinke knal :D
Uiteraard probeerde ze de blunder weg te lachen. Didn't worked
Ik had geen medelijden.. Wel genoten :P

didn't + infitive, nooit een past participle

Terug
Naar boven