MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Kvin t wel grappig als dikke mensen eindeloze crunches aan t doen zijn :p

als ik word aangekeken tijdens een smolov workout :)

Heb vaker medelijden, je weet gewoon dat het geen **** uitricht :(

Inderdaad. Heb hetzelfde altijd als ik van die malloten op die trilplaten bij ons in de gym zie zitten, liggen en staan. Alsof een beetje trillen gvd helpt! Die shit is al jaaaaaaaaaaaaaaaren geleden ontkracht. Je krijgt er alleen spierpijn van omdat het volgens mij gewoon ****ing slecht is voor je.

Inderdaad. Heb hetzelfde altijd als ik van die malloten op die trilplaten bij ons in de gym zie zitten, liggen en staan. Alsof een beetje trillen gvd helpt! Die shit is al jaaaaaaaaaaaaaaaren geleden ontkracht. Je krijgt er alleen spierpijn van omdat het volgens mij gewoon ****ing slecht is voor je.

idd weet nog dat wij die vroeger ook hadden, is nu jammergenoeg niet meer te zien is toch wel een beetje leedvermaak :) net als die commercials met die buik banden van 200 euro :roflol:

lol not srs

Ik hou juist van squatten <3
Deadlift is veel leuker. :)

Epic spierpijn van benentraining door gisteren nu je het zegt. Heb voor het eerst Squat eruit gehaald. Heb hoe dan ook nog steeds overal spierpijn. Hams, adductors, quads en natuurlijk die fijne glutes. LOL

-

Mensen die van de Lat Pulldown een Tricep Pushdown maken. :roflol:

Misschien was het express de bedoeling om er een superexercise van te maken. :D
Maar waarschijnlijk niet.

met 10kg train je niets.

Ja, dat is duidelijk. Nog meer zelfs.

Alleen ik heb het over de Lat Pulldown met 10kg die gebruikt word als Tricep Pushdown!

Misschien heeft hij een supergoeie MM conectie en super goeie contractie techniek. He is making all kind of gains with 10kg.:cool::cool::cool:

OT:

Vandaag gast in de gym, was eigenlijk fullbody aan het doen, maar alleen met machines... begon met legextention, dan wat chest flys machine, preacher curl machine...
Had medelijden, wou gaan zeggen, gast check DBB uit en kijk wat rond daar en maak een schema, maar durfde niet. lolol

En dit heb ik HEEL vaak bij ons in de gym dat ik zo van die gasten zie..., vind het wel spijtig langs ene kant, maar langs de andere kant weet je eigenlijk ook dat ze nog geen moeite hebben gedaan om iets op te zoeken ofzo...

Misschien heeft hij een supergoeie MM conectie en super goeie contractie techniek. He is making all kind of gains with 10kg.:cool::cool::cool:

OT:

Vandaag gast in de gym, was eigenlijk fullbody aan het doen, maar alleen met machines... begon met legextention, dan wat chest flys machine, preacher curl machine...
Had medelijden, wou gaan zeggen, gast check DBB uit en kijk wat rond daar en maak een schema, maar durfde niet. lolol

En dit heb ik HEEL vaak bij ons in de gym dat ik zo van die gasten zie..., vind het wel spijtig langs ene kant, maar langs de andere kant weet je eigenlijk ook dat ze nog geen moeite hebben gedaan om iets op te zoeken ofzo...
Niet iedereen heeft BB mind.

Terug
Naar boven