- Waardering
- 77
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://www.youtube.com/watch?v=wXw6znXPfy4En precies om deze reden ben ik maanden geleden gestopt met squatten.
Kvin t wel grappig als dikke mensen eindeloze crunches aan t doen zijn![]()

Heb vaker medelijden, je weet gewoon dat het geen **** uitricht![]()
Ja had ik ook vroeger, maar als je ze tips geeft luisteren ze toch niet 9/10x. Dus medelijden kan ik met de meeste niet meer hebben.
En precies om deze reden ben ik maanden geleden gestopt met squatten.

Bij Deadlift rekt je reet ook helemaal. Pleur die er ook maar uit.![]()
Heb vaker medelijden, je weet gewoon dat het geen **** uitricht![]()
Inderdaad. Heb hetzelfde altijd als ik van die malloten op die trilplaten bij ons in de gym zie zitten, liggen en staan. Alsof een beetje trillen gvd helpt! Die shit is al jaaaaaaaaaaaaaaaren geleden ontkracht. Je krijgt er alleen spierpijn van omdat het volgens mij gewoon ****ing slecht is voor je.
net als die commercials met die buik banden van 200 euro 
Deadlift is veel leuker.

Triceps, schouders en onderarmen is er goed mee te doen hoor
.
'Triceps, schouders en onderarmen is er goed mee te doen hoor
Ja, dat is duidelijk. Nog meer zelfs.
Alleen ik heb het over de Lat Pulldown met 10kg die gebruikt word als Tricep Pushdown!

Niet iedereen heeft BB mind.Misschien heeft hij een supergoeie MM conectie en super goeie contractie techniek. He is making all kind of gains with 10kg.
OT:
Vandaag gast in de gym, was eigenlijk fullbody aan het doen, maar alleen met machines... begon met legextention, dan wat chest flys machine, preacher curl machine...
Had medelijden, wou gaan zeggen, gast check DBB uit en kijk wat rond daar en maak een schema, maar durfde niet. lolol
En dit heb ik HEEL vaak bij ons in de gym dat ik zo van die gasten zie..., vind het wel spijtig langs ene kant, maar langs de andere kant weet je eigenlijk ook dat ze nog geen moeite hebben gedaan om iets op te zoeken ofzo...