Coexistence
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 387
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
So? Ik begin iedere training met 2 schouderoefeningen.Een gast die elke, ELKE workout begint met een paar setjes barbell curls.
Opwarmsets of werksets?So? Ik begin iedere training met 2 schouderoefeningen.
Schouder oefeningen vind ik wat anders
even wat lichte side raises ofzo om de gewrichten wat op te warmen
Verpest t nou nietOT: Gasten die beginnen met biceps curls op machine, en daarna een aantal andere biceps oefeningen te pakken, en aan het eind van hun training nog even borst gaan trainen ( bench press incline/decline ) en dan afvragen waarom ze de stang maar 4 keer omhoog krijgen..

Dit inderdaad, moet ik zeggen dat ik daar vroeger ook schuldig aan was![]()
Gast bij ons traint 5x per week maar had volgens hem geen tijd om benen te draaien 'pff als ik dat er ook nog bij moet gaan doen' was zijn reactie.
Ik uitgelegd dat ie dan ongeveer 50% van z'n lichaam niet mee pakt. Zijn reactie was 'misschien ga ik ze dan wel tussendoor pakken tijdens andere spiergroepen'
Some people don't have a freaking clue!
hahaha same here gisteren. ****ing buffe marokaan kwam binnen. tenminste zo leek het. dikke UB dacht ik. toen ging hij zich omkleden. 2 rietjes waren er niks bij. Ken die vent niet maar dacht **** it dus ik vroeg. wat is er met je benen gebeurt? Antwoord: niets ik vind benen trainen saai.
ben maar gauw weg gelopen en ik moest echt keihard lachen. is toch zonde man..