AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Spijtig genoeg niet, zou zoveel fijner zijn als je veel gasten kent die ook veel over BB/PL weten en niet meer al die brosience hebben en weten hoe je met voeding moet omgaan in en bulk en in een cut...

Who cares haha. Verschil moet er wezen.

Who cares haha. Verschil moet er wezen.

Dat is niet mijn punt, mijn punt was dat het veel leuker/motiverender zou zijn als je met iemand fatsoenlijk kan praten over BB in rl..., iemand die even dedicated to it is als jezelf.
Misschien heb jij dat gevoel niet, maar ik zou dat wel fijn vinden af en toe.

Het is een eenzame sport get used to it..
Eens met bjorng

het zomaar het idee dat dat slag mensen vrij zeldzaam is bjornG :p

dat slag mensen = dat soort mensen

alle vlamen terug naar eigen forum :mad:

nvm was te laat :)

btw zeggen ze in Vlaanderen ook hoor ;)

He BjorjG ben jij dat op die foto?

He BjorjG ben jij dat op die foto?

Ja, problem?:eek:

Dunno if neg. or pos. :confused:???

EDIT: Ik weet dat men posing nog op niks trekt, maar ik vind het gewoon leuk, hoort bij bodybuilding, maar probeer er toch elke week beter in te worden en op de details te letten.
Volgende foto's zullen pas ergens eind februari 2013zijn als ik op het einde van men bulk zit. :D Fatty pics. XD
En daarna vergelijken met pics eind juli 2013 wanneer ik hopelijk op de 8% kan geraken, 10% zou ook al fijn zijn, nog nooit zo laag geraakt, 2 jaar geleden woog ik bijna 90kg en trainde ik niet.
Tijdens mijn cut ga ik ook wel bijvoorbeeld elke zondag een foto maken, om daarna soort van transformatie video in elkaar te floppen van men cut, is altijd wel leuk.

Laatst bewerkt:
Zo'n dun Surinamertje, waren zo'n 5-6 gasten aan het trainen op dat moment. Hij vroeg elk van hen om hem te spotten, behalve aan mij. Racist :roflol:

Ja, problem?:eek:

Dunno if neg. or pos. :confused:???

EDIT: Ik weet dat men posing nog op niks trekt, maar ik vind het gewoon leuk, hoort bij bodybuilding, maar probeer er toch elke week beter in te worden en op de details te letten.
Volgende foto's zullen pas ergens eind februari 2013zijn als ik op het einde van men bulk zit. :D Fatty pics. XD
En daarna vergelijken met pics eind juli 2013 wanneer ik hopelijk op de 8% kan geraken, 10% zou ook al fijn zijn, nog nooit zo laag geraakt, 2 jaar geleden woog ik bijna 90kg en trainde ik niet.
Tijdens mijn cut ga ik ook wel bijvoorbeeld elke zondag een foto maken, om daarna soort van transformatie video in elkaar te floppen van men cut, is altijd wel leuk.

Flinke rug voor een 19jarige

maak hem niet te blij want zo bijzonder is het ook weer niet

Eigenlijk wel.. Want door die broek wat ie aanheeft lijkt het net een 40 jarige :p

---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 23:20 ----------

Dankje, al komt hij wel goed uit op de foto, ook reden waarom ik hem gekozen heb. Maar vind het zelf nog een van mijn zwakte punten, ben er daarom ook hard aan aan het werken.
Maar bedankt voor compliment.

Goed bezig! Je bent nog jong dat komt helemaal goed

Niks over men broekie zeggen!:cool:

Hehe, leek wel op zo'n posing trunk vond ik, dus deed die ouwe zwembroek maar aan. Misschien eens een echte aanschaffen voor de fun.:eek:

Terug
Naar boven