AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Bezoekers in dit topic

Klein kereltje tegen ander klein kereltje:
'Ja ik ga echt hard op die nieuwe PWO, ik voel me gewoon groeien.'

Kereltje begint vervolgens te benchen.
Met 30 kg.
Ik bench meer dan 30 kg.
Ik ben een vrouw.
Zonder PWO.

Such logic.

Hater :mad:

Ik bench ook maar 30kg, niks mis mee...
 
Nee precies mensen die 30kg zijn kunnen niet groeien en mogen geen PWO gebruiken. Onzinnige comment van je. Misschien voelt hij zich ook wel groeien. Na een training zijn mijn armen toch aanzienlijk voller dan als ik koud ben. En als ik een PWO gebruik heb ik vaak toch een iets wat heftigere pomp dan als ik het niet gebruik. Dus het kan maar zo dat hij zich voelt groeien :)

Ik moest erom lachen, dus het lijkt me geen onzinnige comment in het 'Waar lach jij om in de sportschool'-topic.

En pomp is één ding, groeien een tweede. Het zou mij verbazen als die ventjes überhaupt een pomp bereikten met die twee setjes pp, gevolgd door een whatsappmarathon. Hoewel hun duimen vast aardig opgepompt waren.
 
Gozer in een barbrothers cut off, wrist wraps aan flesje BCAA's naast die 32.5kilo aan het bankdrukken was met lelijkste form ooit en met moeite 5 reps kreeg. Later met ze maatjes een filmpje maken van zijn 8.5kilo cable curls.

Je moet toch ergens beginnen. Misschien zijn ze net begonnen en nemen ze alles op om een transformatie video te maken?
 
Rope hammer curl.

Denk dat meeste hier wel weten hoe die moet.

1 man pakt veel te veel gewicht.

Gaat gebukt staan.

Doet gewoon een rope hammer sldl en toen ie helemaal rechtop stond armen 5cm omhoog curlen :roflol:

Echt heel erg deze. ' traint' ook al jaren.
 
Gasten die tussen de oefeningen door effe naar buiten gaan om vlug een sigaretje te roken. Treurig.
 
Dudes die 40kg squatten en dan al een belt gebruiken :roflol:
 
Dudes die 40kg squatten en dan al een belt gebruiken :roflol:

En niet te vergeten een pussypad:p maar die is vast al genoemd :)
Zag gister iemand in de smith met 2 5kg plates en zelfs die gebruikte een pad haha...
 
was iemand in de kleedkamer uitgebreid zijn rug aan het wassen met de toiletborstel, wist niet wat ik er van moest vinden.
 
Gasten die tussen de oefeningen door effe naar buiten gaan om vlug een sigaretje te roken. Treurig.

:roflol:

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

was iemand in de kleedkamer uitgebreid zijn rug aan het wassen met de toiletborstel, wist niet wat ik er van moest vinden.

:roflol:
 
Gasten die tussen de oefeningen door effe naar buiten gaan om vlug een sigaretje te roken. Treurig.

Damnn das wel heel erg, zelfde als in de rust van voetbal roken..

Ken iemand die rookt soms zelfs tijdens de wedstrijd als de bal een end weg is of iemand "geblesseerd" op de grond ligt :roflol: :roflol:
 
Damnn das wel heel erg, zelfde als in de rust van voetbal roken..

Ken iemand die rookt soms zelfs tijdens de wedstrijd als de bal een end weg is of iemand "geblesseerd" op de grond ligt :roflol: :roflol:

damn son :roflol:
 
Santa Claus look-a-like die met zijn penor op dat nutteloze tril apparaat ligt.


Pussypad quarter squatters.
 
Back
Naar boven