AndroidHealthClinic

waar nemen jullie een meisje heen bij de eerste afspraak

Ik neem haar anaal.

haal haar op in de auto van ouders, en dan naar mijn ouders hun huis om in mijn broers kamer een "filmpje"" te kijken want hij heeft een mooie thuisbioscoop. De tegenprestatie is dan wel dat mijn broer zich in de kast mag verstoppen en rukken als hij daar zin in heeft

naar huis voor een film, als ze leuk is maak je een gezellig gesprek en als ze tegenvalt kun je na de film zeggen dat je moe bent en wilt slapen :D

winter efteling!!

Jongens, iedereen die geichten tilt neemt toch zn date mee naar de sportschool? Kan je gelijk je epic PR's showen

Naar bed

fitness natuurlijk ??? bicep curlen enzo

Al die mensen die bang zijn op stiltes als je samen iets gaat eten...WTF, je kan toch wel een normaal gesprek op gang houden?

Persoonlijk ga ik vaak een hapje eten en dan wat drinken. Bioscoop vind ik dan weer slechte zaak, want daar is het ááálleen meer stil.

Iets eten kan best. Stiltes zijn er bijna altijd, je kan niet vaak 3 uur lang met iemand praten zonder dat er een keer een stilte valt, zeker met iemand die je niet (goed) kent. Je moet ook niet meteen gegeneerd wegkijken of nerveus gaan zitten doen. Als het tijdens die stiltes niet meteen ongemakkelijk voelt weet je dat het goed zit.

Het bos!

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

Haha niet naar een restaurant gaan gast. Ga bij haar een film kijken met een flesje wijn en een romantische massage.

Een massage bij de 1e date... Hangt helemaal van de meid in kwestie af, is natuurlijk moeilijk in te schatten als je haar nog niet lang kent ;) .

"sfeercafé"/cocktailbar/.. doen het altijd goed, simpel en neutraal. Overdag iets plannen of eens naar de stad, beetje rondwandelen en praten en ondertussen kan je gelijk even wat winkels inlopen en heb je ook voer om over te praten.

Filmpje kan wel, maar niet voor een eerste date. Ook thuis filmpje kijken vind ik gelijk nogal direct en confronterend. Gewoon voor beiden een neutrale plek zonder gebonden te zijn aan iets. Iets klein eten kan misschien nog net maar zou niet uitgebreid gaan dineren.

Hangt er ook maar net van af hoeveel contact je met haar hebt gehad voor die date.

:roflol: @ romantische massage btw

Jezus ga gewoon wat drinken man in een cafe ofzo. Wees niet bang voor stiltes en zo leer je tenminste iemand kennen.

:roflol: op reacties als boodschappen doen, hond uitlaten en massage.

Naar het territorium van Tessio, waar ze veilig is.

Ook een goeie is om gezellig thuis te gaan zitten met haar en dan samen op DBB te gaan kijken

Mijn bos is afgebakend met hoogzitten waarvanaf ik zwijnen beschiet ;)

Ahhh dus daar woon jij !! Ik was de vorige keer dan bij je huisje, gelukkig schoot je niet op me. Ik heb toen even tegen je ladder aan geplast :o

Pas jij daar wel in trouwens??

Website1.jpg

Terug
Naar boven