MuscleMeat

waar nemen jullie een meisje heen bij de eerste afspraak

edit

Laatst bewerkt:
:roflol: op reacties als boodschappen doen, hond uitlaten en massage.

Inderdaad. Als dat überhaupt aanslaat bij een chick dienen alle alarmbellen te gaan rinkelen, tenzij je er geen moeite mee hebt om binnen 2 jaar met een rokend en TV kijkend wijf op de bank te zitten die alle chocolaatje weg vreet als je net even met je ogen knippert.

Ahhh dus daar woon jij !! Ik was de vorige keer dan bij je huisje, gelukkig schoot je niet op me. Ik heb toen even tegen je ladder aan geplast :o

Pas jij daar wel in trouwens??

[Link niet meer beschikbaar]

Hehehe, mooi gevonden bro!
Overdwars pas ik net door het deurtje. Ey, tuurljik schiet ik niet op DBB vrienden. Enneh beetje lokplas voor de zwijnen is geen probleem hoor. :p

Uit eten zou je denken, maar als ik heerlijk zit te genieten van mijn eten, vind ik het ontzettend vervelend als ik moet gaan praten en/of luisteren.
Wat slenteren door A-dam en de stad laten zien, mocht het haar interesseren, tussenstops in de goede kroegen.

Simpel houden niet te ingewikkelde dingen gaan verzinnen om indruk op haar te maken, is de klik er niet dan is het zonde van je tijd en geld.

Naar mijn kamer jwt .

Gewoon niet doen wat de gemiddelde r*tard zou doen , je moet gewoon iets anders doen dan de gemiddelde kerel die gaat ermee uit eten , bioscoop of een koffie ergens gaan drinken. Dus dit niet doen als eerste date.

Gewoon niet doen wat de gemiddelde r*tard zou doen , je moet gewoon iets anders doen dan de gemiddelde kerel die gaat ermee uit eten , bioscoop of een koffie ergens gaan drinken. Dus dit niet doen als eerste date.

Als de klik er al meteen vanaf het begin niet is, kun je haar proberen te imponeren met weet ik veel wat voor uitstapjes dan ook.Het is er niet, en het komt niet.
Dus je weekendje Parijs/Londen, Pretpark, Abseilen en weet ik veel wat nog meer voor fratsen zal geen indruk maken.

Zag je ook in dat datingprogramma van Martijn Krabe 'De perfecte partner' waar stelletjes met (zware) tegenzin allerlei dingen gingen ondernemen.

Als de klik er al meteen vanaf het begin niet is, kun je haar proberen te imponeren met weet ik veel wat voor uitstapjes dan ook.Het is er niet, en het komt niet.
Dus je weekendje Parijs/Londen, Pretpark, Abseilen en weet ik veel wat nog meer voor fratsen zal geen indruk maken.

Zag je ook in dat datingprogramma van Martijn Krabe 'De perfecte partner' waar stelletjes met (zware) tegenzin allerlei dingen gingen ondernemen.

Inderdaad , ik bedoel dat je er niks formeel moet van maken of haar met zo'n uitstapjes proberen te imponeren.:p

iets drinken in een rustig cafeetje waar je mekaar kan verstaan
pintje er bij en gezellig praten
als het klikt ga je samen verder...
bv. op de achterbank wat liggen nken of thuis nog gezellig samen wat tv kijken
ik dring niet aan op de eerste date als zij eropstaat word er meestal wel gedoet idd.

iets drinken in een rustig cafeetje waar je mekaar kan verstaan
pintje er bij en gezellig praten
als het klikt ga je samen verder...
bv. op de achterbank wat liggen nken of thuis nog gezellig samen wat tv kijken
ik dring niet aan op de eerste date als zij eropstaat word er meestal wel gedoet idd.

:roflol:

Afhankelijk van het tijdstip en mijn stemming, de kelder of het bos.

Naar de slaapkamer...

ik heb zo'n paar vaste café/bars waar ik op een eerste date wel es durf gaan..
ik weet zo in de buurt een Cubaans café zijn
gezellige sfeer
leuke zuid-amerikaanse muziek en muziek niet te luid,juist gepast
gezellig decor
lekkere cocktails, zuiders sfeertje
daar kan je op je gemak mekaar wat beter leren kennen, je creëert een licht romantische sfeer en je bent vertrokken!

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------

Toen ik dit topic zag opende ik het met het idee deze reactie neer te zetten.:roflol:

jij stouterik :eyebrow:

Naar the gym..............

Terug
Naar boven