Fitness Seller

waar spijkerbroek kopen met maat 40-34

BarbellManiak

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
99
Lengte
1m80
Hallo

ik zoek een mooie spijkerbroek met maat 40-34 alleen kan deze echt nergens vinden, ik draag nu van die broeken met aan zijkant van die zakjes (cargo broeken heet het geloof ik) maar daar kan ik echt niet aankomen op mijn nieuwe baan.

Heb spijkerbroeken gepast met maat 36, 38 maar die passen echt niet.

Kunnen jullie een mede lifter in nood helpen??

bedankt

Jij bent een beetje de nieuwe tbeest he?

Jij moet cutten

Ga cutten.

Maat 40 op 87kg 11%.. Srs?

Beachboy in a parallel universe

Ga naar C&A ofzo, daar hebben ze een grote maten afdeling. Iig kan ik daar terecht met maat 42/38.

Ga naar C&A ofzo, daar hebben ze een grote maten afdeling. Iig kan ik daar terecht met maat 42/38.

42/38 serieus bro? Volgens mij pas ik net aan 38/36. Maar ga er ook maar eens kijken, paste niks bij de jeansstore.

En lol @ maat 40 op 87 kilo.

Omtrek bovenbenen? Ik heb 74cm quads, maar pas wel (net) in een 36 van Levi's of Jack&Jones.

Lol ik heb maat 40 en deze jongen kan zogenaamd geen broeken vinden

42/38 serieus bro? Volgens mij pas ik net aan 38/36. Maar ga er ook maar eens kijken, paste niks bij de jeansstore.

En lol @ maat 40 op 87 kilo.

Ja m'n benen zijn te lang. En 42 is wel superwijd rondom m'n middel, dus ik laat m'n broeken inmaken rondom de taille of draag een goede riem. 40 zit te strak om m'n benen, dan kan ik niet eens iets van de grond rapen.

maat 36-34 hier, manlet met men 1.91 haha

Je hebt een dikkere reet dan Erica Terpstra

Hallo

ik zoek een mooie spijkerbroek met maat 40-34 alleen kan deze echt nergens vinden, ik draag nu van die broeken met aan zijkant van die zakjes (cargo broeken heet het geloof ik) maar daar kan ik echt niet aankomen op mijn nieuwe baan.

bedankt

''heb jij ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant''

Omtrek bovenbenen? Ik heb 74cm quads, maar pas wel (net) in een 36 van Levi's of Jack&Jones.

lol, dan zou ik je been omtrek nog maar eens meten, zit zelf aan 73-74cm en pas in geen 100 jaar in een 36.

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 21:15 ----------

Hallo

bedankt

Koop een te grote spijkerbroek en ga dan naar een kleermaker, liefst een turkse/marokkaanse, zij kunnen het heel goed versmallen bovenaan en ook een beetje aan de kuiten als het nodig is.

En als je geen cargo broeken wil/mag dragen, kan je toch nog altijd chino broeken kopen? Zien er mooier uit dan een spijkerbroek.

stretch-jeans?

Terug
Naar boven