AndroidHealthClinic

Waar werk jij en hoeveel verdien je?

Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

  • Minder dan €5,-

    Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

    Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

    Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

    Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

    Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

    Stemmen: 24 11,7%

  • Totaal stemmers
    206

Bezoekers in dit topic

Zijn hier mensen die iets in de elektriciteit doen? Installateur, onderhoud, elektronica, ...

Momenteel opleiding bezig residentieel installateur, wou erna mss onderhouds-elektronica gaan volgen in avondschool omdat het me zeer interessant lijkt. Maar kan me moeilijk een beeld vormen van het loon, neem aan dat res. instal. €1400 netto is ofzo als beginner? En Onderhoud mss €1500?

Ervaringen en tips voor in de sector zijn ook altijd welkom.


Ik ben vroeger loodgieter/installateur geweest. Ik was toen 17 ofzo en verdiende niet echt veel maar ik had er ook geen diploma's voor.
 
hallo ik zoek werk voor paar uur in de week of weekend

thanks
 
maar je hebt geen geld? dus wat doe je dan? hoe ga je jezelf iets aanleren? je kan zulke dingen wel zeggen maar eens het zover is kan je anders beginnen denken

je kan dus ook geen gitaar kopen want je hebt geen geld, want dat was toch helemaal niet belangrijk...
Beetje kromme redenering.
Dat geld voor sommigen niet 'alles' is, betekent toch niet dat het helemaal niet belangrijk is?

Je hebt een bepaald inkomen nodig voor levenskwaliteit, maar ik had het over bv bedrijven en zelfstandigen die zo veel mogelijk winst willen maken en alsmaar meer, vaak op een manier die mij persoonlijk doet kotsen. Denk aan de productbeschrijvingen van sommige supplementen :rolleyes: