AndroidHealthClinic

Waar werk jij en hoeveel verdien je?

Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

  • Minder dan €5,-

    Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

    Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

    Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

    Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

    Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

    Stemmen: 24 11,7%

  • Totaal stemmers
    206

Bezoekers in dit topic

Zijn hier mensen die iets in de elektriciteit doen? Installateur, onderhoud, elektronica, ...

Momenteel opleiding bezig residentieel installateur, wou erna mss onderhouds-elektronica gaan volgen in avondschool omdat het me zeer interessant lijkt. Maar kan me moeilijk een beeld vormen van het loon, neem aan dat res. instal. €1400 netto is ofzo als beginner? En Onderhoud mss €1500?

Ervaringen en tips voor in de sector zijn ook altijd welkom.


Ik ben vroeger loodgieter/installateur geweest. Ik was toen 17 ofzo en verdiende niet echt veel maar ik had er ook geen diploma's voor.
 
hallo ik zoek werk voor paar uur in de week of weekend

thanks
 
maar je hebt geen geld? dus wat doe je dan? hoe ga je jezelf iets aanleren? je kan zulke dingen wel zeggen maar eens het zover is kan je anders beginnen denken

je kan dus ook geen gitaar kopen want je hebt geen geld, want dat was toch helemaal niet belangrijk...
Beetje kromme redenering.
Dat geld voor sommigen niet 'alles' is, betekent toch niet dat het helemaal niet belangrijk is?

Je hebt een bepaald inkomen nodig voor levenskwaliteit, maar ik had het over bv bedrijven en zelfstandigen die zo veel mogelijk winst willen maken en alsmaar meer, vaak op een manier die mij persoonlijk doet kotsen. Denk aan de productbeschrijvingen van sommige supplementen :rolleyes:

Als ik een werkend weekend heb, kies ik er soms voor om op zaterdag te werken ook al zou ik met een zondag zo'n 100 euro meer verdienen. Waarom? Omdat ik liever op zondag thuis ben, of ik heb iets gepland met vrienden, of een collega vraagt me of hij op zondag mag werken om de één of andere reden.

Geld is dan wel belangrijk voor mij, maar collegialiteit, mijn relatie, vriendschap, rust... nog belangrijker. Ik streef niet naar een zo hoog mogelijk inkomen en alsmaar meer.
 
Beetje kromme redenering.
Dat geld voor sommigen niet 'alles' is, betekent toch niet dat het helemaal niet belangrijk is?

Je hebt een bepaald inkomen nodig voor levenskwaliteit, maar ik had het over bv bedrijven en zelfstandigen die zo veel mogelijk winst willen maken en alsmaar meer, vaak op een manier die mij persoonlijk doet kotsen. Denk aan de productbeschrijvingen van sommige supplementen :rolleyes:

Als ik een werkend weekend heb, kies ik er soms voor om op zaterdag te werken ook al zou ik met een zondag zo'n 100 euro meer verdienen. Waarom? Omdat ik liever op zondag thuis ben, of ik heb iets gepland met vrienden, of een collega vraagt me of hij op zondag mag werken om de één of andere reden.

Geld is dan wel belangrijk voor mij, maar collegialiteit, mijn relatie, vriendschap, rust... nog belangrijker. Ik streef niet naar een zo hoog mogelijk inkomen en alsmaar meer.
Gay-seal_large.jpg
 
Beetje kromme redenering.
Dat geld voor sommigen niet 'alles' is, betekent toch niet dat het helemaal niet belangrijk is?

Je hebt een bepaald inkomen nodig voor levenskwaliteit, maar ik had het over bv bedrijven en zelfstandigen die zo veel mogelijk winst willen maken en alsmaar meer, vaak op een manier die mij persoonlijk doet kotsen. Denk aan de productbeschrijvingen van sommige supplementen :rolleyes:

Als ik een werkend weekend heb, kies ik er soms voor om op zaterdag te werken ook al zou ik met een zondag zo'n 100 euro meer verdienen. Waarom? Omdat ik liever op zondag thuis ben, of ik heb iets gepland met vrienden, of een collega vraagt me of hij op zondag mag werken om de één of andere reden.

Geld is dan wel belangrijk voor mij, maar collegialiteit, mijn relatie, vriendschap, rust... nog belangrijker. Ik streef niet naar een zo hoog mogelijk inkomen en alsmaar meer.

Stel je de vraag even, zou je zonder het geld dat je nu had de collega's, relatie, vriendschap en rust hebben die je nu hebt? en geld is niet alleen geld, het is ook de waarde die het vertegenwoordigt, vooral dat zien jullie over het hoofd :)
 
Stel je de vraag even, zou je zonder het geld dat je nu had de collega's, relatie, vriendschap en rust hebben die je nu hebt?
Geldt ook voor een goede gezondheid, een IQ hoger dan 60, ledematen hebben, niet doofstom zijn... :p

Nee, natuurlijk is onze kapitalistische maatschappij gebaseerd op en opgebouwd rond geld. Zo zit ons systeem in elkaar. Mijn beginpost ging over het feit dat ik nooit zou willen (mee)werken binnen 'de sector' die enkel en alleen die basisprincipes gebruikt en dan ook nog eens zelf gaan leven volgens die principes. Dat is iets compleet anders dan er tot op zekere hoogte in meedraaien omdat je daartoe verplicht wordt (en ze in bepaalde mate aangeleerd wordt).

Moest ik die vrienden, job en relatie niet hebben die me aan deze maatschappij bindt, kon ze mijn rectum zoenen en pakte ik mijn koffers. Serieus.

#marx #PvdA #kameradenallerlanden #verenigtu
 
Geldt ook voor een goede gezondheid, een IQ hoger dan 60, ledematen hebben, niet doofstom zijn... :p

Nee, natuurlijk is onze kapitalistische maatschappij gebaseerd op en opgebouwd rond geld. Zo zit ons systeem in elkaar. Mijn beginpost ging over het feit dat ik nooit zou willen (mee)werken binnen 'de sector' die enkel en alleen die basisprincipes gebruikt en dan ook nog eens zelf gaan leven volgens die principes. Dat is iets compleet anders dan er tot op zekere hoogte in meedraaien omdat je daartoe verplicht wordt (en ze in bepaalde mate aangeleerd wordt).

Moest ik die vrienden, job en relatie niet hebben die me aan deze maatschappij bindt, kon ze mijn rectum zoenen en pakte ik mijn koffers. Serieus.

#marx #PvdA #kameradenallerlanden #verenigtu

alleen zoenen? of meer? :o

#nohomo
 
  • Like
Waarderingen: mat
Wat moet je dan precies doen bij dat online marketing bureau?

Beetje content vullen op websites en teksten schrijven voor websites zodat ze hoger scoren op Google..
 
Ik werk voor een sekte


De Dierenbescherming dus
 
Back
Naar boven