Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

slechte techniek? Die gast van het filmpje zegt: Hang snatch.. dusja![]()
Dat wilde ik ook net zeggen! Dan is de uitvoering toch goed?
Met slechte techniek overdrijf ik misschien een beetje, ik bedoelde het eigenlijk vooral positief, dat iemand met niet overdreven goede techniek zulke superkilo's kan tillen. Als we dan gaan mierenken:
-z'n benen springen veelste ver uit elkaar
-hij heeft geen lock out en drukt een beetje na
-z'n armen zijn gebogen als hij de pull maakt
Waarmee ik alleen maar duidelijk wil maken dat ik niet van mierenken houdt, en ik echt zwaar geinspireerd ben door deze lift. Slechte techniek is overdreven, maar ik geef maar even aan waarom ik het zei.

Echt een beest.
Wat is er zo slecht aan de techniek?
De grootste fout dat die maakt is toch wel op zijn rug trekken. Hij vertrekt op zijn rug ipv met zijn benen.
Ik vind het wel raar dat hij bij het opheffen van de baar wel op zijn benen werkt en niet op zijn rug.
aangezien in dit filmpje een paar echte krachtfilmpjes worden gezet, hier nog eentje dat ik niet veel mensen zie nadoen
YouTube - Lockflow.com - Partner Throwing Drill

Hmm ok. Het is ook een serieuze vraag overigens omdat ik sinds kort elke week wat lichte snatches doe om de techniek te leren. Vind het lastig om te beoordelen of ik het nou goed doe of niet.
aangezien in dit filmpje een paar echte krachtfilmpjes worden gezet, hier nog eentje dat ik niet veel mensen zie nadoen
YouTube - Lockflow.com - Partner Throwing Drill
AG Kruger, een hammer thrower (ben even het nederlandse woord kwijt), 182,5 kg hang clean, lukt na tweede poging....

YouTube - power snatch 345 pounds 157kg NEW PERSONAL BEST
is een discuswerper van 120 kg, hij is ook nog eens zo'n 1 meter 95. Ondanks de slechte techniek, wat een kilos!