- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom denken marokkaantjes van 18 jaar en 65kg die twee keer per week kickboxen, dat ze iemand van 40kg zwaarder kunnen neermeppen als een paspop?
helemaal waar.
Kunnen we via DBB wege niet een halfjaarlijkse ofzo ringdag/avond organiseren waarbij twee mensen het tegen elkaar opnemen, boxen, kickboxen, wat met ook afspreekt, gewichtsklasses, absolute amateurs tot ervaren ninja's en hop.
Zou mij erg leuk lijken en dan kan men gelijk heel de dag trolls uit gaan lopen dagen hier en zien wie de talk talkt en wie de walk walkt.
Ik zou geld betalen om een keertje goed uit te halen op 't gezicht van Sjors26.

Leuk, kracht kun je trainen, techniek kun je trainen. Kunnen incasseren daarentegen niet of minimaal.
Kijk naar Badr Hari in techniek en kracht een zeer goede vechter, echter zijn incasseringsvermogen is vrij klein.
Bonjasky daarentegen is technisch misschien een minder goede vechter, maar hij kan wel enorm incasseren en heeft daar veel voordeel uit gehaald.
Dus kun je incasseren dan laat je de dikz*k in de kroeg er op los rammen (hooguit 1 raak en 6 mis) totdat, meestal al na enkele seconden al, hij geen puf meer heeft en het prijs schieten is.
Maar ik heb meer respect voor gasten die zelfbeheersing hebben en na een paar scherpe woorden gewoon kunnen doorlopen en zich niet laten verleiden tot onzinnige vechtpartijen.
Bodybuilding zelf is een lompe sport. (no offence)
Mensen die geen bal kunnen vangen of geen 5 keer hoog kunnen houden zijn over het algemeen niet handig..
Je ziet ook vaak dat (semi)pro's in een bepaalde sport ook andere dingen goed kunnen.

Waarom denken marokkaantjes van 18 jaar en 65kg die twee keer per week kickboxen, dat ze iemand van 40kg zwaarder kunnen neermeppen als een paspop?
Leuk, kracht kun je trainen, techniek kun je trainen. Kunnen incasseren daarentegen niet of minimaal.
Kijk naar Badr Hari in techniek en kracht een zeer goede vechter, echter zijn incasseringsvermogen is vrij klein.
Bonjasky daarentegen is technisch misschien een minder goede vechter, maar hij kan wel enorm incasseren en heeft daar veel voordeel uit gehaald.
Dus kun je incasseren dan laat je de dikz*k in de kroeg er op los rammen (hooguit 1 raak en 6 mis) totdat, meestal al na enkele seconden al, hij geen puf meer heeft en het prijs schieten is.
Maar ik heb meer respect voor gasten die zelfbeheersing hebben en na een paar scherpe woorden gewoon kunnen doorlopen en zich niet laten verleiden tot onzinnige vechtpartijen.
Tis zoiezo onzin wat ie zegt want BB'ers beschikken juist meer over FT spiervezels.