MuscleMeat

Waarom denken zoveel builders dat ze kunnen vechten?

Haha, nee, heb zelf niet op judo gezeten. Wel jarenlang taekwon-do met nog 'n jaartje kickboksen.
Aaa nice combo :cool:
Judo (bruine band), kyokushinkai karate (een blauwe maandag gedaan , oranje band)
kickboksen (ook niet echt lang gedaan) Tai jutsu (jaartje gedaan)..

Oo en voetbal (zwarte band)..

Trouwens ik kan nog steeds niet vechten..........

groetjes, Ray.........

Denk dat de zaken net omgekeerd liggen.
De gemiddelde BB'er pretendeert niet dat hij kan vechten en zoekt over het algemeen minder snel zelf ruzie bij het uitgaan dan de meeste manlet-vechtersbaasjes die op vechtsport zitten.
Vaak doen die laatste dat uit het feitcdat ze zich geintimideerd voelen, want laten we eerlijk zijn: de fysiek van de gemiddelde amateur kickboxer ziet er niet echt uit: schrale armpjes en stekebeentjes.

Denk dat de zaken net omgekeerd liggen.
De gemiddelde BB'er pretendeert niet dat hij kan vechten en zoekt over het algemeen minder snel zelf ruzie bij het uitgaan dan de meeste manlet-vechtersbaasjes die op vechtsport zitten.
Vaak doen die laatste dat uit het feitcdat ze zich geintimideerd voelen, want laten we eerlijk zijn: de fysiek van de gemiddelde amateur kickboxer ziet er niet echt uit: schrale armpjes en stekebeentjes.

Ja idd, had ook van die eikeltjes in mijn oude vriendengroep zitten. Als er dan een gespierd iemand binnenkwam in de kroeg zaten ze hem als een stel wijfen af te kraken. Die kwamen dan ook vaak naar de kroeg om herrie te schoppen. ipv plezier beleven waren ze constant op hun hoede want wat als iemand je 2 seconden aankijkt. Maar je hebt ook van die gastjes die opeens de grootste bek hebben omdat hun brede maatje net binnen komt lopen.:o

Helaas heeft hij 2x gewonnen van Hoost.... Maar heeft niets te maken met kwaliteit..

mensen proberen juist ruzie met mij te krijgen omdat ik sterker lijk dan de gemiddelde persoon van mijn leeftijd. ikzelf kan niet goed kickboksen maar mensen denken wel dat ik goed kan vechten; daar klopt dus geen reet van. ik vermijd ook altijd ruzies maar als iemand mij lastig blijft vallen dan ben ik best bereid om een tik uit te delen, daar blijft het dan wel bij. ik vind het alleen maar een uiting van grote onzekerheid en stoerdoenerij.

kroeg gevecht is totaal anders dan in een box ring staan. Veel minder ruimte en nog 100 andere variabelen. Hoeveel mensen gaan er in hun ééntje uit? Stoelen, flessen, messen, pistolen etc etc. Dan is het heel leuk dat je een getrainde bokser bent maar soms zal dat weinig tot niks uit maken.

Ik zou liever groot zijn. Zie je er intimiderend uit, veel minder mensen zullen ruzie met je maken. Vooral echt goeie getrainde vechters hebben meestal discipline en zijn niet uit op kroeg gevechten dus daar hoef je niet bang voro te zijn. En als je dan nog een beetje vechtsport naast BB doet.. dan zal je van de grote meerderheid wel winnen hoor. Dat doe je toch al, want hoeveel mensen zijn er nou goed getraind in praktische vechtsporten?

Je bent pas echt in het voordeel dat je kan voetballen. Als een voetballer in je ballen kan trappen ben je verloren.

ik ging na 25 jaar bodybuilding er 1 x p/w bij boksen. in een les waar een hoop gasten zaten die al jaren bokste en sommige ook er nog een beetje bij trainde, maar de leraar vond het altijd mooi om te zien dat zelfs vanaf mijn begin dat zelfs de grootste van hun als ik tegen ze ging sparren ze er bijna niet meer aan toe kwamen om vooruit te boksen, maar continue naar achteren stapte.

ik ging na 25 jaar bodybuilding er 1 x p/w bij boksen. in een les waar een hoop gasten zaten die al jaren bokste en sommige ook er nog een beetje bij trainde, maar de leraar vond het altijd mooi om te zien dat zelfs vanaf mijn begin dat zelfs de grootste van hun als ik tegen ze ging sparren ze er bijna niet meer aan toe kwamen om vooruit te boksen, maar continue naar achteren stapte.

beast, ben je nu écht 94 jaar?

dat noemen ze tactiek...

In boksen ga je niet tegen een zwaardere persoon brawlen maar net je momenten kiezen...

Dorian Yates vs d*ck Vrij.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vechtsport vs. zelfverdedigingssysteem, zeg maar dag tegen je vechtsport vaardigheden ;) .

Ik denk het voordeel ook deels onderschat wordt. Heb zelf wel bjj gedaan tegen iemand die had bruine band judo, even oud, ongeveer zelfde gewicht, maar moest het toch echt afleggen tegen mij puur vanwege kracht (oftewel: Ik ging tekeer met m'n gele bandje om zonder echt veel ervaring te hebben).
Iemand met een sterkere core gaat ook minder snel neer..

Kunt het ook andersom zien. Ik ben 70kg maar doe aan vechtsport dus ik kan automatisch iedereen aan die niet aan vechtsport doet, ongeacht gewicht.

9 van de 10 builders kunnen echt niet vechten.
Ze denken idd dat ze kunnen vechten. Maar die stompen zie je van ee km afstand al aankomen.
Als je gewoon getraind vechter bent, en een paar jaar op goed niveau gespard hebt, dan ben je hem voor in al z'n bewegingen.

Of ga gewoon BB en vechtsport erbij voor cardio.

Was ook ooit zo een BB van 120kg die op zat te scheppen hoe sterk hij wel niet was, en dat MMA trainen met de rest niet eerlijk was.
Whaha die gast liep met z'n staart tussen ze benen weg. Jongen van 90kg gaf hem een takedown, en ging gecontroleerd op hem liggen.
Die kerel wild doen, duwen etc. Gebeurde geen reet. 40 seconde later was hij kapot en had hij NIET bereikt.

Als je niet traint om te vechten heb je geen idee wat vechten is. Zelfde als iemand die nooit dart, denkt dat hij zou kunnen darten tegen een Barneveld

Laatst bewerkt:
9 van de 10 builders kunnen echt niet vechten.
Ze denken idd dat ze kunnen vechten. Maar die stompen zie je van ee km afstand al aankomen.
Als je gewoon getraind vechter bent, en een paar jaar op goed niveau gespard hebt, dan ben je hem voor in al z'n bewegingen.

Of ga gewoon BB en vechtsport erbij voor cardio.

Was ook ooit zo een BB van 120kg die op zat te scheppen hoe sterk hij wel niet was, en dat MMA trainen met de rest niet eerlijk was.
Whaha die gast liep met z'n staart tussen ze benen weg. Jongen van 90kg gaf hem een takedown, en ging gecontroleerd op hem liggen.
Die kerel wild doen, duwen etc. Gebeurde geen reet. 40 seconde later was hij kapot en had hij NIET bereikt.

Als je niet traint om te vechten heb je geen idee wat vechten is. Zelfde als iemand die nooit dart, denkt dat hij zou kunnen darten tegen een Barneveld

heb jij vecht(sport)ervaring?

Terug
Naar boven