AllNatural
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke, bedoel je het zo... deutlichGaat me niet om de beargumentering kerel.
Snap ik verder ook wel.
Maar wie zou nou slin pakken in de praktijk die nooit aas heeft gedaan??
Als je het als nutricient pusher wil gebruiken moet je al wel wat vvm hebben om het heen te pushen snap je?

Zeg dat niet te hard, bij mijn weten zijn is er nog vrijwel niets bekend over de lange-termijneffecten van tijdelijk verhoogde insulinelevels.Ik weet nu dat ik nooit AAS ga gebruiken... maar op langere termijn (en dat is minstens nog 1 jaar of wss zelfs langer) zie ik niet in waarom ik niet eens met slin zou zien wat het geeft. Medisch gezien zijn er geen risico's voor je lichaam en het is extreem anabool...
Dus dan zou ik iemand zijn die nooit AAS heeft gedaan maar wel slin pakt.
Het lijkt me slim om idd eerst IGF-1 te gebruiken en dan pas slin. Als je van IGF-1 al hypo krijgt ben je wss erg gevoelig... en kun je de slin beter links laten liggen of de dosering erg laag houden en extra voorzichtig zijn.en schone massa pakken. niet lullig bedoeld maar je zet slin, laadt je vol met carbs...carbs trekken vocht aan....vochtig ogen is niet goed.
mensen die slinonly doen worden ook snel te vet hoor. is niet voor niets dat op sommige boards riods en t3 erbij worden aangeraden.
verder is een hypo krijgen zwaar verrot en moeilijk te herkennen.
zet momenteel igf, en dat doe ik 2 dagen achtereen. en dan de hele week af. dus bv maandag en dinsdag en dan pas maandag weer.
elke keer weer krijg ik bijna direct na zetten (im) dikke hypo achtige verschijnselen. die moet je wel kunnen herkennen en kunnen ondervangen en dat is niet altijd gemakkelijk. en dan valt igf-hypo nog 100% meevergeleken met slin hypo.
heb eens slin gedaan toen ik 18 jaar was ofzo, bleef maar carbs laden (hadden iets van 5iu gezet ofzo) en toch zakte ik bijna weg in een slaapje....
lastige shit die slin
slin zou extreem anabool zijn? ik weet t niet. het voegt mss wel iets toe aan het totaal plaatje als je al gevorderd bent.
maar mensen moet ook eens geduld hebben en niet na 2 kuren ****ing huge willen zijn!
Zeg dat niet te hard, bij mijn weten zijn is er nog vrijwel niets bekend over de lange-termijneffecten van tijdelijk verhoogde insulinelevels.
Wat houden de hypo`s in waar er over wordt gesproken? En Slin spuit je in je donder neem ik aan?
Ingewikkeld spul dus. Je moet op je suikergehalte letten en ook nog genoeg koolhydraten en eiwitten eten.kort gezegd: hypo = hypoglycemie = te laag suiker in je bloed = te weinig suiker voor je hersenen = in coma gaan en doodgaan indien je niet snel genoeg iets anders inspuit (glucagon) en koolhydraten eet
je kunt het in je buik spuiten...
Ingewikkeld spul dus. Je moet op je suikergehalte letten en ook nog genoeg koolhydraten en eiwitten eten.
Kerel no offence, maar je weegt nog geen 80 kg?
Waarom zou je dan uberhaupt daar aan beginnen?
Ik weet nu dat ik nooit AAS ga gebruiken... maar op langere termijn (en dat is minstens nog 1 jaar of wss zelfs langer) zie ik niet in waarom ik niet eens met slin zou zien wat het geeft. Medisch gezien zijn er geen risico's voor je lichaam en het is extreem anabool...
Dus dan zou ik iemand zijn die nooit AAS heeft gedaan maar wel slin pakt.
waarom zeggen de meeste dat hij der niet aan moet beginnen,is volgens mij helemaal niet aan de orde!!
hij zegt toch niet: ik zit te denken om morgen met slin te beginnen.?
hij wil gewoon een mening horen van ervaren gebruikers.