muscle chicks
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry, we onderzoeken alleen wat steroiden zijn, het effect of de spiermassa en waarom sporters gebruiken.
jongens...ik geloof dat de reacties hierop de naam bodybuilders niet veel goeds doen![]()

Mee eens,straks denken ze ook nog dat we hem enkel omhoog krijgen als er steroiden in't spel zijn.
Voor mijn libido heb ik alleszins geen extra testosteron vandoen,integendeel.
Of nemen sommigen hier gear omdat ze dan eindelijk eens wat voorstellen in de slaapkamer?![]()
![]()
![]()
hmm...een kwart van NL heeft hier last van...kzou zegge alle aan de roids

Nou dan moet ik maar ook ff een antwoord geven op jullie vragen.
Waarom? sneller mijn doel te bereiken en volgens mij is het al eerder geroepen, maar de meeste jongens die verstandig kuren houden er ook een gezonde leefsT op.Veel meer gediciplineerd.
Gezond eten, veel drinken, actief sporten en niet te vergeten lekker veel coïtus.
Ik denk dat het een interessantere presentatie zou zijn voor jullie klasgenoten om een van de bijwerkingen van anabolen uit te zoeken, namelijk de libidoverhoging, lusttoename etc.
Ik zou zeggen ga de praktijk in, zijn wel genoeg jongens die jullie hierbij willen helpen![]()
Stuur mij aub geen PM, want ik zit de komende 24 maanden al volgeboekt met universiteits dames die ook zo'n degelijk onderzoek hebben, maar ik wens jullie wel heel veel succes.
Met zeer vriendelijke groeten,
Hitman

Sorry, we onderzoeken alleen wat steroiden zijn, het effect of de spiermassa en waarom sporters gebruiken.

ik vind het goed zoals het is, niet iedereen moet roids gaan gebruiken, anders wordt het moeilijker voor ons om echt veel breder te worden dan de restTHE MAN HAS SPOKEN!! als iedereen aan de roids zou zijn...zoude ze het dan nogaltijd verbieden?
dat was toch met de joint ook zo...2 man gebruikt het...:"hoooow,verboden!!!"
95% van nederland en belgië gebruikt:"komaan jongens laten we het legaal maken..."
met de roide zou het net hetzelfde kunnen zijn...ik denk dat we enkele ecto's moeten dwingen om een kleine opoffering te maken...niet?![]()

THE MAN HAS SPOKEN!! als iedereen aan de roids zou zijn...zoude ze het dan nogaltijd verbieden?
dat was toch met de joint ook zo...2 man gebruikt het...:"hoooow,verboden!!!"
95% van nederland en belgië gebruikt:"komaan jongens laten we het legaal maken..."
met de roide zou het net hetzelfde kunnen zijn...ik denk dat we enkele ecto's moeten dwingen om een kleine opoffering te maken...niet?![]()

Ja, van steroiden reageer je erg hitsig op jonge meisjes die je nog nooit gezien hebt
He, wie zegt dat we niet genoeg info hebben. We vinden het hier gewoon gezellig.
Je bent de 2.000.000e poster!