Fitness Seller

waarom je geen anabolen moet gebruiken

bij anabolen krijg je snel massa dus het wordt wordt allemaal slap weefsel omdat je het gewoon opblaast.

??? dan heb je nog geen kennis gemaakt met trenbolone of anaver

maargoed,

8 vrienden uit mn vrienden kring zitten in het leger, 1 luchtmobiel, 1 commando´s en 6 bij het korps mariniers.

wat mij nu opvalt is dat deze jongens sinds ze daar zitten zichelke weekend helemaal straalbezopen zuipen (op de eerste 10 weken van de opleiding na) dat ze gemiddeld een kilo of 10 lichter zijn geworden (terwijl ze al niet bepaald vet waren)

Verder vind ik ze er vreselijk verlept uitzien (holle ogen) en voor zover ik weet gooien ze het geld dat ze verdienen er ook meteen uit (BBorg boxers, alcohol en andere onzin)

Maargoed, hun schijnen het erg naar hun zin te hebben, en nu heb ik begrepen dat ze rond hun 28ste op straat staan (ik kan het verkeerd hebben) ja en wat dan?

nu kijk ik naar wat andere bekenden die fanatiek aan BB doen:

Deze gasten drinken amper nog een druppel alcohol (uitzonderingen daargelaten) ze zijn gemiddeld een kilo of 15zwaarder dan wanneer ze begonnen.

daarbuiten zien ze er zeer gezond uit, egaale huid (niet onder de kneiters van het schoensmeer en andere bagger wat ze op hun gezicht smeren)

nou vind ik deze laatste groep toch wel de groep die de meeste gezonde indruk op me maakt (al zit de helft ervan vol met juice)

naja niet helemaal mee eens hoor dareal, ligt misschien aan je vriendengroep.. mn neefje is wellicht minder groot geworden en zuipt regelmatig sinds hij bij het korps mariniers zit, maar hij oogt nog steeds wel een stuk gezonder en verzorgder dan de meeste bodybuilders die ik ken haha

neemt niet weg dat de topicstarter een lomp mongooltje is :D

topicstarter is verdacht stil???
wat ik me afvraag, of jij wel überhaupt een basis kennis hebt van AAS?

Volgens jou zouden we na het zetten van 1 shotje deca al moeten transformeren in kolossen die niet vreten, niet trainen en alles vanzelf gaat. voor de rest slaan we veel vrouwen en zijn we impotent, niet waar?:D

Maar over trainen, vreten vreten vreten, slapen en maar plaats innemen hoor ik je nerges over praten vriend. Doe je zelf een lol en ga je eens inlezen in de materie ipv superdude onzin te verkopen:thumbup:

Ik vind dat als je eraan begint dat je echt weet waar je aan begint. Niet als een kip zonder kop alleen maar denken aan massa massa massa. Denk ook aan wat het met je gezondheid kan doen. Wat mij ook wel stoort is dat sommige mensen op zo een jonge leeftijd er aan beginnen of zonder eigenlijk ooit maar getraind te hebben steroiden/androgene middelen nemen waardoor ze dus ook niet weten hoe je naturel een goede basis of lichaam kan bouwen. Als je al 6-7 jaar traint en je komt niet vooruit en je bent jaartje of 25 dan zeg ik ok, maar te snel er naar grijpen keur ik echt af. Ken een jongen die na 1 maand ging kuren, als een idioot ging trainen, zichzelf echt te pletter trainde en er een flinke schouderblessure aan over hield, omdat ie heel snel met grote zware gewichten ging lopen gooien, hij niet meer kan trainen voorlopig en nu dus moet wachten totdat hij geopereerd kan worden. Dan denk ik waar was je mee bezig.

Laatst bewerkt:
jah idd 20 jaar jong je heb een heel leven al; achter je gelaten en ik denk ook idd dat je heel wat mensen heb zien komen en gaan.Je ergens wel een punt maar ik persoonlijk denk dat hier op het forum de meeste wel eens wat peprobeerd of gebruikt hebben en op deze manier motiveer je ons wel hoor...
Blijven trainen elke dag alles eruit gooien goed op je voeding letten en op de juiste manier een keer een kuur nemen moet kunnen,meestal na wat trainingservaring kun je hier wat over zeggen...Ik mis trouwens wel de respons van jou!!TOPICSTARTER!!

Laatst bewerkt:
Tjsa, de persoonlijke mening van topicstarter doet me niet zo veel. Vraag me zelf af of hij wel echt commando is aangezien een echte commando 'no way' zo'n reactie gaat geven op anderen.

Maargoed. Ik ben zelf ook 5 jaar beroeps geweest en ik kan je vertellen dat er binnen het leger aardig wat gebruikers rondlopen, van manschappen tot officieren.

En dat anabolen slecht voor je zijn vind ik ook al een overstatement. Een verstandige gebruiker kan gebruiken zonder schade aan de gezondheid te veroorzaken, uiteraard niet oneindig maar de zienswijze van topicstarter is weer erg generaliserend.

beste mensen

als je het doorzettings vermogen niet hebt moet je gewoon stoppen.
anabolen zijn maar tijdelijk en voor het behoud van je resultaat moet je ze blijven nemen en steeds zwaarder.
ik heb in mijn training bij het korps commando troepen heel wat mensen zien komen en gaan.
maar als je eenmaal dat lichaam hebt raak je het niet zomaar weer kwijt!!
plus het is echte kracht en uithoudingsvermogen!!!!

bij anabolen krijg je snel massa dus het wordt wordt allemaal slap weefsel omdat je het gewoon opblaast.

doe je het zonder dan duurt het langer maar dan is het ook bikkelhard en dan gaan de mensen terecht voor je aan de kant;)

heb namelijk ook tijdens de training bij ons mensen gezien die het gebruikte en die dus nog groter als mij waren maar als het op hand to hand gevechten aankwam was het snel gedaan. ook het rond rennen met een boomstam boven je hoofd was geen succes! en dan sta je toch dik voor lul dacht ik zo........

het werkt gewoon heel simpel: NO PAIN,NO GAIN
( en het getuigt ook van karakter.)

heb laatst met mn slappe weefsel nog een KCT-er vies op zn broek gegeven!dus dat een commando automatisch een vechtmachine is ,is BS!!!!!

Tjsa, de persoonlijke mening van topicstarter doet me niet zo veel. Vraag me zelf af of hij wel echt commando is aangezien een echte commando 'no way' zo'n reactie gaat geven op anderen.

Maargoed. Ik ben zelf ook 5 jaar beroeps geweest en ik kan je vertellen dat er binnen het leger aardig wat gebruikers rondlopen, van manschappen tot officieren.

En dat anabolen slecht voor je zijn vind ik ook al een overstatement. Een verstandige gebruiker kan gebruiken zonder schade aan de gezondheid te veroorzaken, uiteraard niet oneindig maar de zienswijze van topicstarter is weer erg generaliserend.

Als je je verstand gebruikt kun je inderdaad redelijk veilig kuren zonder al te grote gevolgen. Maar mensen staan er bijvoorbeeld ook niet bij stil dat als je gebruikt dat je spieren veel sneller groeien dan je pezen, je spieren trekken je pezen letterlijk kapot. Dat zorgt standaard voor blessures. Er is dus een verschil als je al 6-7 jaar trainingservaring hebt, daar je lichaam al op een normale manier gestaag heeft kunnen wennen aan intensieve belasting, of dat je net begint met trainen en gaat meteen kuren, dat is naar mijn mening vragen om problemen. Regelmatig heb ik gehoord of gelezen dat bepaalde topsporters in dit geval, honkballer Barry Bonds heel blessuregevoelig is geworden omdat hij te snel groeide(elleboog/knieblessures, het zelfde gebeurde ook bij Mark McGwire.

Zo reageren mensen die niet willen of durven kuren meestal op mensen die wel kuren. Ga lekker met je suffe verhaal op een fitness board spelen met je korps commando mr. know it all.

Lekker belangrijk dat je sterker denk te zijn dan de meeste gebruikers of in een "hand to hand" gevecht dat ze voor je wegrennen.

Misschien train jij om sterk te zijn of om te kunnen vechten maar als je echt zou begrijpen waar bodybuilding om gaat zou je trainen voor een mooie fysiek.

Oh ja en who the **** wil er rondrennen met een boomstam boven zijn hoofd????

beste mensen

als je het doorzettings vermogen niet hebt moet je gewoon stoppen.
anabolen zijn maar tijdelijk en voor het behoud van je resultaat moet je ze blijven nemen en steeds zwaarder.
ik heb in mijn training bij het korps commando troepen heel wat mensen zien komen en gaan.
maar als je eenmaal dat lichaam hebt raak je het niet zomaar weer kwijt!!
plus het is echte kracht en uithoudingsvermogen!!!!

doe je het zonder dan duurt het langer maar dan is het ook bikkelhard en dan gaan de mensen terecht voor je aan de kant;)

heb namelijk ook tijdens de training bij ons mensen gezien die het gebruikte en die dus nog groter als mij waren maar als het op hand to hand gevechten aankwam was het snel gedaan. ook het rond rennen met een boomstam boven je hoofd was geen succes! en dan sta je toch dik voor lul dacht ik zo........

het werkt gewoon heel simpel: NO PAIN,NO GAIN
( en het getuigt ook van karakter.)

Oh ja en who the **** wil er rondrennen met een boomstam boven zijn hoofd????

nou...mischien als wij het zelfde lage IQ zouden hebben als de gemiddelde comando,wat allezins hoger ligt als threadstarter, mischien dat wij dan ook daar ons plezier uit halen. wat moet het leven toch mooi zijn als je simpel bent... beetje rondrennen met een boomstam boven je hoofd en je ondertussen helemaal "the man" voelen... lekker toch... helaas zelfs voor de gemiddelde bodybuilder is dat vermaak op een te laag niveau.... maak er een lekker kippetje van en ik ben om :D :D :D

-rodge

verdomme wist wel dat ik verkeerd bezig was moet stoppen met de aas hahahahaha mooi nie dus.

wat mij nu opvalt is dat deze jongens sinds ze daar zitten zichelke weekend helemaal straalbezopen zuipen (op de eerste 10 weken van de opleiding na) dat ze gemiddeld een kilo of 10 lichter zijn geworden (terwijl ze al niet bepaald vet waren)

Verder vind ik ze er vreselijk verlept uitzien (holle ogen) en voor zover ik weet gooien ze het geld dat ze verdienen er ook meteen uit (BBorg boxers, alcohol en andere onzin)

Precies wat ik al zei,eigenlijk is het niet de moeite om er op te reageren.....hoewel ik toch wel weer in een deuk lig van alle reacties hier op dbb.:grinny:

Oh brother... wel 8 posts en dan hiermee komen...

Topicstarter is er zo een die op een Harley forum gaat roepen dat Harley-Davidson een k*tmerk is... en dan raar opkijken als ie geflamed wordt.

Ik gebruik zelf (nog) niet maar weet wel dit:
om een goed effect te hebben van een kuur moet je voeding en je training perfect in orde zijn. Je zult er harder tegenaan moeten dan normaal. Je krijgt de extra massa echt niet voor niets. Je verlegt alleen je genetische grens, maar je zult nog keihard moeten werken om je nieuwe grens te bereiken.

Of je de massa houdt hangt af van je nakuur en hoe je verder traint en eet na de kuur. Als het zo was dat iedereen na het kuren zijn massa verliest dan zouden er geen Mr. Olympia's rondlopen.

Terug
Naar boven