- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik merk weinig verschil met je normale postgedrag bro, maar dat uiteraard terzijde.![]()
steroids are bad!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(whahaha, sorry kon het niet laten)
XXLbij anabolen krijg je snel massa dus het wordt wordt allemaal slap weefsel omdat je het gewoon opblaast.
dan heb je nog geen kennis gemaakt met trenbolone of anaver

beste mensen
als je het doorzettings vermogen niet hebt moet je gewoon stoppen.
anabolen zijn maar tijdelijk en voor het behoud van je resultaat moet je ze blijven nemen en steeds zwaarder.
ik heb in mijn training bij het korps commando troepen heel wat mensen zien komen en gaan.
maar als je eenmaal dat lichaam hebt raak je het niet zomaar weer kwijt!!
plus het is echte kracht en uithoudingsvermogen!!!!
bij anabolen krijg je snel massa dus het wordt wordt allemaal slap weefsel omdat je het gewoon opblaast.
doe je het zonder dan duurt het langer maar dan is het ook bikkelhard en dan gaan de mensen terecht voor je aan de kant![]()
heb namelijk ook tijdens de training bij ons mensen gezien die het gebruikte en die dus nog groter als mij waren maar als het op hand to hand gevechten aankwam was het snel gedaan. ook het rond rennen met een boomstam boven je hoofd was geen succes! en dan sta je toch dik voor lul dacht ik zo........
het werkt gewoon heel simpel: NO PAIN,NO GAIN
( en het getuigt ook van karakter.)
Tjsa, de persoonlijke mening van topicstarter doet me niet zo veel. Vraag me zelf af of hij wel echt commando is aangezien een echte commando 'no way' zo'n reactie gaat geven op anderen.
Maargoed. Ik ben zelf ook 5 jaar beroeps geweest en ik kan je vertellen dat er binnen het leger aardig wat gebruikers rondlopen, van manschappen tot officieren.
En dat anabolen slecht voor je zijn vind ik ook al een overstatement. Een verstandige gebruiker kan gebruiken zonder schade aan de gezondheid te veroorzaken, uiteraard niet oneindig maar de zienswijze van topicstarter is weer erg generaliserend.
? beste mensen
als je het doorzettings vermogen niet hebt moet je gewoon stoppen.
anabolen zijn maar tijdelijk en voor het behoud van je resultaat moet je ze blijven nemen en steeds zwaarder.
ik heb in mijn training bij het korps commando troepen heel wat mensen zien komen en gaan.
maar als je eenmaal dat lichaam hebt raak je het niet zomaar weer kwijt!!
plus het is echte kracht en uithoudingsvermogen!!!!
bij anabolen krijg je snel massa dus het wordt wordt allemaal slap weefsel omdat je het gewoon opblaast.
doe je het zonder dan duurt het langer maar dan is het ook bikkelhard en dan gaan de mensen terecht voor je aan de kant![]()
heb namelijk ook tijdens de training bij ons mensen gezien die het gebruikte en die dus nog groter als mij waren maar als het op hand to hand gevechten aankwam was het snel gedaan. ook het rond rennen met een boomstam boven je hoofd was geen succes! en dan sta je toch dik voor lul dacht ik zo........
het werkt gewoon heel simpel: NO PAIN,NO GAIN
( en het getuigt ook van karakter.)
Oh ja en who the **** wil er rondrennen met een boomstam boven zijn hoofd?