MuscleMeat

waarom je geen anabolen moet gebruiken

beste mensen

als je het doorzettings vermogen niet hebt moet je gewoon stoppen.
anabolen zijn maar tijdelijk en voor het behoud van je resultaat moet je ze blijven nemen en steeds zwaarder.
ik heb in mijn training bij het korps commando troepen heel wat mensen zien komen en gaan.
maar als je eenmaal dat lichaam hebt raak je het niet zomaar weer kwijt!!
plus het is echte kracht en uithoudingsvermogen!!!!

bij anabolen krijg je snel massa dus het wordt wordt allemaal slap weefsel omdat je het gewoon opblaast.

doe je het zonder dan duurt het langer maar dan is het ook bikkelhard en dan gaan de mensen terecht voor je aan de kant;)

heb namelijk ook tijdens de training bij ons mensen gezien die het gebruikte en die dus nog groter als mij waren maar als het op hand to hand gevechten aankwam was het snel gedaan. ook het rond rennen met een boomstam boven je hoofd was geen succes! en dan sta je toch dik voor lul dacht ik zo........

het werkt gewoon heel simpel: NO PAIN,NO GAIN
( en het getuigt ook van karakter.)

weet je wat jij zou moeten doen........

de 2ekamer ingaan:)

bij anabolen krijg je snel massa dus het wordt wordt allemaal slap weefsel omdat je het gewoon opblaast.

doe je het zonder dan duurt het langer maar dan is het ook bikkelhard en dan gaan de mensen terecht voor je aan de kant;)

Hé, ik wist helemaal niet dat je een brute fysiek moet hebben om tentenkampen op te zetten in het buitenland...

:shoot: :bierbang: :shoot: :verneder: word een echte vent ...slaap dicht tegen je maatjes in een legertent!!!:D

anabolen zijn maar tijdelijk en voor het behoud van je resultaat moet je ze blijven nemen en steeds zwaarder.
ik heb in mijn training bij het korps commando troepen heel wat mensen zien komen en gaan.

JA die is echt goed.
Sukkeltje, hoelang zit jij daar al?
Want 75% van die sukkels daar in Roosendaal verkocht ik pep aan anders redden ze het niet.
Hun waren toendertijd me grootste afnemers
Dus kom hier nou geen uitleg geven over a.s. als meer dan dat klote korps aan de speed is omdat ze het anders niet redden.

En nog effe wat anders zo mans zijn die commando s niet kan ik weten want 7 jr geleden heb ik er nog 1 afgetuigd op de schieweg in rotterdam.Dat naturele fysiek stelde ook geen hol voor.En je mag het kontroleren heeft nog in de krant gestaan.

Dus pleur effe een eind op met je slap gelul en doe dat maar lekker bij je holmaatjes in Roosendaal ok

Origineel gepost door icemanultra
beste mensen

Als het allemaal zo nep is van een bb'er zou ik jou toch graag een setje zien bankdrukken, kijken wie er mee druk een gemiddelde bb'er of jij.

slap weefsel? ergens heb je wel gelijk. Als je uit een kuur komt is het minder volwassen indd maar als je training en voeding in orde is zal het verouderen en dus net zo in stand blijven als wat jij op bouwd.

doe je het zonder dan duurt het langer maar dan is het ook bikkelhard en dan gaan de mensen terecht voor je aan de kant

Dat is dus een verschil tussen jou en een bb'er. Zij willen niet dat mensen bang voior hun zijn, zij willen er goed uit zien. Voor hun moet niemand aan de kant gaan, zij willen niet anders behandeld worden omdat zij niet denken dat ze meer zijn dan "de burger" zoals jullie dat zeggen.

heb namelijk ook tijdens de training bij ons mensen gezien die het gebruikte en die dus nog groter als mij waren maar als het op hand to hand gevechten aankwam was het snel gedaan.

Als je iets verder doordenkt is het zo dat bb'ers tegen puur ijzer vechten in de sportschool, en dat jullie even eenvoudig gezegt tegen vlees vechten. Ik bedoel als jullie een klap krijgen kunnen jullie door gaan, maar een bb'er een dumbbell 40 in ze gezicht krijgt is het gelijk gedaan. Dus een bb'er moet ten alle tijden van zijn vijand winnen jullie niet.

ook het rond rennen met een boomstam boven je hoofd was geen succes! en dan sta je toch dik voor lul dacht ik zo........

Denk als jij voor de neus van een bb'er gaat rondrennen met een boomstam in je nek dat er maar een word uitgelachen.

het werkt gewoon heel simpel: NO PAIN,NO GAIN
( en het getuigt ook van karakter.)

karakter? Bedoel je daarmee dat je van een afstand iemand dood schiet? De meeste bb'ers zullen een vechtpartij uit de weg gaan, maar mocht het gebeuren dat het moet dan doen ze het tenminste met hun blote handen en niet laf met een kogel.

maarja dit zijn mijn meningen erover ieder ze eigen ding denk ik maar.

Het is ieder z'n eigen keuze, het is alleen jammer dat er mensen zijn die niet nadenken bij het maken van die keuze...

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig of er nog een reactie komt :

Gaat het niveau nog omhoog....? In plaats van al die straattaal. ;)

Ik vind dat ie wel gelijk heeft.

icemanultra als je tegen Aas bent,blijf dan gewoon in de rubrieken van voeding en training.Blijf dan uit de sectie Aas

als je het neemt: goed
als je het niet neemt: ook goed.
Maar ik vind persoonlijk (en hier komt het hehe) het gaat hier op BodyBuilding, dus het gaat hier om spiermassa, en niet om kracht.
Mij kan het bv niet schelen dat er iemand meer kracht heeft dan ik, zolang mijn spieren maar groter zijn.

ok As zijn slecht voor het menselijk lichaam maarja als je een echt bber bent dan heb je dat er voor over om mis wel een paar jaar eerder weg te gaan.. Iedereen moet dat voor zichzelf bepalen.. En over die boomstam gesproken wat de **** boeit ons bbers het of ik met een boomstam kan rennen of beter kan vechten ? bbing draait daar echt totaal niet om, tenminste heb nog nooit iemand op het podium met een boomstam zien rennen ofzo ???

Icemanultra?jooooehoeee?:scratch:

waarom je geen anabolen moet gebruiken?

Omdat je er volgens de Telegraaf als Greg Valentino uit gaat zien.

:eek:

Terug
Naar boven