- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Ik mis het "we" in deze, of zie ik dat over het hoofd?
Dat is bijzaak

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik mis het "we" in deze, of zie ik dat over het hoofd?

Joh met dit topic kan toch helemaal niemand iets. Ts heeft het over eisen en boycotten. Hij vraagt nog net niet of we mee de straat op gaan.

Moeten de UGL naast foto's, en uitleg over de gebruikte methodes van produceren ook nog hun leveranciers van grondstoffen aan je doorgeven? Wil je ook gelijk weten hoe ze labelen en waar de labels, vials en potjes vandaan komen?
Pharmacom UG lab productie: http://www.youtube.com/watch?v=Gxq1Kdw5n44
Pharmacom UG lab productie: http://www.youtube.com/watch?v=Gxq1Kdw5n44
Wat willen we: Beter illegaal geproduceerde steroïden!
Wanneer willen we dat: NU!11!!!

Succes met alle UGLs boycotten. Heb je enig idee hoe tiefusduur de apparatuur (en bijbehorende getrainde laboranten) is om kwaliteitscontrole uit te voeren op dat soort producten? Dan nog de praktische moeilijkheden om te bewijzen dat de kwaliteitscontrole die je hebt uitgevoerd van toepassing is op de illegaal geproduceerde AAS die jij uiteindelijk krijgtSedert de AAS markt decennia overdonderd is met UGL's die zogenaamde kwaliteitspullen leveren is geen enkele UGL tot nu toe transparant en bewijsbaar open geweest over de methodes en processen die ze gebruiken om tot hun resultaat te komen.
Oh ja, wat papieren tests over inhoud en zogenaamde afwezigheid van zware metalen bij sommigen, op een paar mooi voorbereide batches ofzelfs gewoon nep en zelfgemaakte / geshopte artikeltjes
Waar zijn de video's, de foto's, de concrete machinale methodes die per lab gebruikt worden?
Zogezegd wordt dit niet gepost uit vrees voor "identificatie"..?
Lilly zou bv foto's van hun lab kunnen posten zonder dat iemand zou vermoeden waar of door wie deze gemaakt zijn.. Maar Lilly is een erkend internationaal farmaceutisch bedrijf en hoeft dit ook niet te doen.
Al ben ik ervan overtuigd dat er ondertussen al verschillende docu's over gemaakt zijn.
Wie weet hoe en waar onze UG produceten bereid worden? Als je naar de bakker of de beenhouwer gaat, denk je dan werkelijk dat zij allemaal zo hygiënisch te werk gaan?
Waarom eisen de eindgebruikers van AS géén volstrekte duidelijkheid over de herkomst en de kwaliteit van hun product? Hoeveel besmette tests van UGL's zijn er nog nodig? - Van zware metalen in je bloed word je heus geen terminator 2 lmao - AL die UGL-related PIP ervaringen bezitten een oorzaak IN het product! Van pharma grade heb je NOOIT last van onstekingen of andere.
Oh, zolang het goedje werkt hoor ik zeggen... Hoe DOM kan je zijn?
Boycot de UGL's waarover geen betrouwbare en vaste informatie bestaat en EIS voor het heden en de toekomst concrete maatregelen!
Wie zal de eerste UGL zijn om zinvol te reageren?
Hoe transparanter en eerlijker je product, des te meer klanten en des te meer happy klanten

Je roept wel maar ik neem aan dat je zelf wel door hebt wat een onzin het eigenlijk is. Laten we dit eens doortrekken naar de voedselindustrie met een orgaan erachter als de warenwet. Is jou geheel duidelijk welke kwaliteit je kip of biefstuk is die je eet? Verdiep je eens in mbt omlabelen, illegaal invoeren, gecontroleerd voer etc etc.. Dus hoe denk je dat jou vraagstuk beantwoord zou kunnen worden inzake underground labs? Met een mooi filmpje?
Succes met alle UGLs boycotten. Heb je enig idee hoe tiefusduur de apparatuur (en bijbehorende getrainde laboranten) is om kwaliteitscontrole uit te voeren op dat soort producten? Dan nog de praktische moeilijkheden om te bewijzen dat de kwaliteitscontrole die je hebt uitgevoerd van toepassing is op de illegaal geproduceerde AAS die jij uiteindelijk krijgtAls je zo graag wilt weten dat erin zit wat op er op het labeltje staat, dan tel je toch lekker zelf een keer een lap geld neer om een lab in te huren die dat voor je test? Ik zie EP of GG al adverteren met een vacature voor een pharmaceutical quality control analyst met een GC-MS opstelling in de backorder
![]()
.
Mooi filmpje van het lab zodat de AIVD het IP-adres door een BMOVL-filter kan trekken om de boel op te doeken.
Wat ik wil verdienen met de verkoop van de vertaling van de werking van AAS? WatOh ik boycot alle ULG's al jaren.
Heb jij enig idee hoeveel geld gemoeid is met UGL's? (Een heus pak méér dan wat jij wil verdienen met de verkoop van de vertaling van de werking van AAS)
Weer eens die averechtse mentaliteit die de klant beschouwd alsof hijzelf controles moet uitvoeren. Ik ben wél bereid om méér te dokken voor kwaliteitspul, maar dan wil ik ook méér garanties en dat is de verantwoordelijkheid van de UGL. Begrijp je het woord verantwoordelijkheid? Het zit em niet alleen in het verkopen en zoveel mogelijk winst maken
Zie zelf waar je belangen zitten he
---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------
Hoe moeilijk kan je het zelf maken he?

Ben nou eenmaal tren lover, helaas dus altijd vast aan die UGL![]()
Zo'n filmpje is toch ook bs, laat ff het bedrijf van zijn beste kant zien maar wie weet wat er ondertussen allemaal gebeurd. Is maar een momentopname...
Het btw heten ook niet voor niks underground labs....