AndroidHealthClinic

waarom wil je eigenlijk meer spieren?

Bezoekers in dit topic

Ieder zijn keus en iedereen dient elkaar te respecteren! Succes.

http://www.dutchfitness.com/
en waag het niet om terug te komen:mad:


















j/k:roflol:

edit: maar serieus, volgens mij is dat forum beter voor jou doelen;)

Dankjewel en ik denk dat dit forum toch beter bij mij past, want ik ben meer bezig met spieren en gewichtheffen dan met gezondheid en uithoudingsvermogen.

Ok, nu hou ik echt op met dit topic onder te poepen en graag hoor ik de verhalen van anderen!
 
Ik weet watmij te verwachten kan staan daarom krijg ik geen dip
Ik weet dat 100% zeker want ben redelijk sterk geesterlijk dat dit betrefd.
Gains zijn leuk verder maar goed er gaat altijd wat trug en ik weet datmijn test eventjes helemaal plat zal liggen maar weet dat dit ook weer trug komt.
Echt lekkerder dan normaal voel ik mij niet. Zit namelijk net zo in mijn vel als anders

hahah man je werkt niet eens vanwege jouw geestelijke toestand, en nou kom je met dit:D
 
Heeft altijd in me gezeten,sinds mijn 12jaar fzo. Ben toch pas beginnen trainen op mijn 20ste, maar geen kans dat ik ooit nog (uit eigen wil) stop.

Daarnet weer gaan trainen. Heerlijk, dat gevoel achteraf, kan er echt lyrisch over worden..zij die niet trainen zullen het nooit begrijpen
 
hahah man je werkt niet eens vanwege jouw geestelijke toestand, en nou kom je met dit:D

+1, en daarbij praat hij alsof hij geen dip krijgt omdat hij weet dat zijn test plat gaat liggen, wacht maar eens totdat het zover is.
 
Je leeft maar 1 keer, dus waarom niet zorgen dat je er tip top uitziet door te trainen in je jeugd als je er de tijd voor hebt.
 
hahah man je werkt niet eens vanwege jouw geestelijke toestand, en nou kom je met dit:D

Best ironisch is het niet? :D

Geestelijk instabiel --) arbeidsongeschikt --) Wajong uitkering --) testkuurtje --) geestelijk instabiel

P.S: hoe kan het dat Luppie zegt op zichzelf te wonen maar tijdens zijn testkuurtje een foto van zichzelf neemt voor het tuinhuisje van zijn ouders?
 
kerel 65KG is NIKS, dat is het startgewicht van sommige van de ergste ecto's (mij inclusief). Dat kan je onmogelijk als streefgewicht hebben en tegelijk spreken over bodybuilding

58kg op een goeie dag :cool:
 
Jah met een rotkop erbij lopen okej maar dan met een ****ed up lichaam daarbij , dat is ook maar niks he
 
Je bedoelt denk ik "meer spier" in plaats van "meer spieren". Iedereen heeft evenveel spieren, tenzij je een genetisch afwijking hebt of een lichaamsdeel mist.

Ik vind het persoonlijk erg interessant om in staat te zijn mijn lichaam te veranderen. Trainen geeft ook erg veel voldoening, vooral als je resultaat ziet.
 
Bodybuilding is een vieze ziekte, waar je nooit meer van je leven afkomt. Baco en sos met de nodige GHB is je enige uitweg!

Dat is niet echt een moeilijke lastige uitweg.
 
Ik vind mezelf nog steeds klein, asymetrisch, zwak en verre van perfect ogen dus blijft gainen een must.

Verder geeft het voldoening, is het een deel van mijn leven geworden, leef ik mezelf uit en geeft het een extra doel in het leven.
 
They tried to make me go to rehab....

I said NO NO NOOO!!!!!
 
Mannelijkheid.
 
Ik draag het hele jaar door twee broeken, ook in de zomer met 25 graden. Ik draag ook altijd iets met lange mouwen.

Ik moet eerst buff zijn voordat ik weer zonder kan.
 
Ik hou er gewoon van.
 
+1, en daarbij praat hij alsof hij geen dip krijgt omdat hij weet dat zijn test plat gaat liggen, wacht maar eens totdat het zover is.


Ik zla wel een dipje krijgen maar ik sta er boven om er een probleem van te gaan maken
en jankend naar de dokter ga om te vragen wat er met mij aan de hand is ;)
 
Om meiden te kunnen opnemen en al rechtstaand ze tegen de muur te kunnen n*uken :D

was het beu om in de zomer de hele tijd met mijn tshirt aan te lopen omdat ik het niet durfde uittrekken met al die zichtbare ribben :)

En had gewoon een uitlaatklep nodig na stoppen met dope :)
 
Ik zag conan the barbarian en wou er gewoon graag zo uit zien
 
Back
Naar boven