XXL Nutrition

'Waarom wist ik dit niet eerder?' - tips, hack's, ect

Bezoekers in dit topic

Koud drinkt die kleine niet, al geprobeerd. Plus van warm valt ie sneller in slaap.
Als ze wat ouder zijn maakt het geen verschil (imo) en het scheelt echt als je 's nachts niet naar onder moet lopen om het op te warmen.
 
Drink jij ook moedermelk dan?
Had gisteren “pain and gain” film op tv gezien en er schijnen natuurlijke GH in moedermelk te zitten, dus denk dat ik binnenkort wel ff paar liter aftap. 🧐
 
Had gisteren “pain and gain” film op tv gezien en er schijnen natuurlijke GH in moedermelk te zitten, dus denk dat ik binnenkort wel ff paar liter aftap. 🧐
Gaat niet helpen, nu je vader bent is je testosteron irreversibel gedaald.
 
FB_IMG_1641732077323.jpg
 
Had gisteren “pain and gain” film op tv gezien en er schijnen natuurlijke GH in moedermelk te zitten, dus denk dat ik binnenkort wel ff paar liter aftap. 🧐
Wat kwam er nu ook alweer uit de urine van zwangere vrouwen? En heeft dat iets temaken met die babyboom hier? :o
 
Had gisteren “pain and gain” film op tv gezien en er schijnen natuurlijke GH in moedermelk te zitten, dus denk dat ik binnenkort wel ff paar liter aftap. 🧐
Gewoon vers eruit zuigen man, krijg je ~15% meer gains
 
  • Wow
Waarderingen: ak
Pannekoeken + pindakaas = lekkere snack, zelf gemaakt (geen conserveer shit), veel cals en eiwitten, makkelijk invriesbaar, overal mee te nemen...
 
Persoonlijk helpt dit mij om snel easy kcals binnen te stampen. Pandan rijst + Soja saus. Snel en lekker!
 
Persoonlijk helpt dit mij om snel easy kcals binnen te stampen. Pandan rijst + Soja saus. Snel en lekker!
Als je snel easy kcals wilt zijn er immens veel (en betere) manieren lijkt me dan wat rijst met sojasaus? :rolleyes:
 
 
Back
Naar boven