AndroidHealthClinic

Waarom wordt de deltoid niet vaker aangeraden als eerste injectieplek voor beginners?

Karon

Advanced Bodybuilder
Waardering
35
Ben nu zelf begonnen met het injecteren van de side delt met 2ml en hoewel de PIP de eerste paar injecties kut was en de eerste een bloedbad omdat ik niet in de spiegel keek en hem maar ergens in mijn delt stak waar ik er zicht op had, is het nu mijn meest favoriete plek op quad na. Naald gaat er volkomen pijnloos in en de olie wordt zowat uit de spuit gezogen zo soepel gaat het.

Ín ieder geval lijkt het me makkelijker dan de glute. Quad blijft mijn favoriet omdat je daar echt volledig zicht op hebt. Ook is een deltoid injectie voor veel mensen bekend terrein ivm griepprik en inentingen. Waarom wordt het dan niet vaker aangeraden?

1. Meer aders
2. Bij mij doet het imo pijn als ik iets in mn delt inject.
3. aspireren is kut als je het zelf doet. Met meer aders bedoel ik dat ik vaker kans op om een te raken dan bijvoorbeeld als ik Quad injecties doe.

• Topic Starter Topic Starter
1. Meer aders
2. Bij mij doet het imo pijn als ik iets in mn delt inject.
3. aspireren is kut als je het zelf doet. Met meer aders bedoel ik dat ik vaker kans op om een te raken dan bijvoorbeeld als ik Quad injecties doe.

Locating-the-deltoid-site.jpg

Als je in die driehoek injecteert kan je bijna niet in een ader zitten. Verpleegsters aspireren ook bijna nooit bij het zetten van een injectie

Pas wel op aan de onderkant van de delt lopen 2 zenuwen.

http://1.bp.blogspot.com/-kxqCzXRno..._0tPXPb6I/s1600/Locating-the-deltoid-site.jpg

Als je in die driehoek injecteert kan je bijna niet in een ader zitten. Verpleegsters aspireren ook bijna nooit bij het zetten van een injectie

Big mistake om jezelf te vergelijken met iemand die iets dagelijks doet. En bijna niet is niet goed genoeg tenzij het je lollig lijkt eens goed wat in een ader te injecteren.

Verder zoals je al aangeeft is quad gewoon makkelijker en persoonlijk heb ik liever een stijve quad van de PiP dan dat m'n schouder niet mee wil werken.

Big mistake om jezelf te vergelijken met iemand die iets dagelijks doet. En bijna niet is niet goed genoeg tenzij het je lollig lijkt eens goed wat in een ader te injecteren.

Verder zoals je al aangeeft is quad gewoon makkelijker en persoonlijk heb ik liever een stijve quad van de PiP dan dat m'n schouder niet mee wil werken.

Dit

vorige week nog in een ader geinjecteerd. Hoe kom je er bij dat er geen aders zitten???
had ook gewoon geaspireerd en was met slin spuitje maar na 1ml lag ik kotsend, hoestend en zwetend op de grond.

Hoe kom je er bij dat er geen aders zitten???

Wie zegt er eigenlijk dat er geen aders zitten?

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

Ik blijft het zeggen! In de hams injectereren met slin is de makkelijkste

Echt nog nooit last gehad van injectie.Altijd bil, kan hem alleen nog net zelf zetten,
de olie erin pompen doet het vrouwtje gelukkig, kom er niet goed meer bij.
2x quads gedaan ooit, nooit meer! Kon 2 dagen niet lopen.Mijn eigen fout zal vast!
Maar goed, ga me spulletjes klaar zetten 6ml in 1x.Kan maar gehad hebben :p

Ik las laatst dus dat verpleegsters gewoon aspiren wanneer nodig, alleen hoeft dit bij de meeste middelen niet. Ze aspiren dus alleen als het vereist is bij het te injecteren middel.

Ja, als je een middel zet dat vrij de bloedbaan in mag, no problems.

Als je echter een depot op olie basis zet (anti psychoticum oid). ALTIJD aspireren. Je bent een luie cowbo als je het niet doet.

• Topic Starter Topic Starter
Echt nog nooit last gehad van injectie.Altijd bil, kan hem alleen nog net zelf zetten,
de olie erin pompen doet het vrouwtje gelukkig, kom er niet goed meer bij.
2x quads gedaan ooit, nooit meer! Kon 2 dagen niet lopen.Mijn eigen fout zal vast!
Maar goed, ga me spulletjes klaar zetten 6ml in 1x.Kan maar gehad hebben :p

Zou sowieso meerdere plekken gebruiken aangezien je na een tijdje zoveel littekenweefsel hebt dat je gewoon die naald in de spier moet rammen en enorm veel kracht moet zetten om de olie in de spier te krijgen

Ben nu zelf begonnen met het injecteren van de side delt met 2ml en hoewel de PIP de eerste paar injecties kut was en de eerste een bloedbad omdat ik niet in de spiegel keek en hem maar ergens in mijn delt stak waar ik er zicht op had, is het nu mijn meest favoriete plek op quad na. Naald gaat er volkomen pijnloos in en de olie wordt zowat uit de spuit gezogen zo soepel gaat het.

Ín ieder geval lijkt het me makkelijker dan de glute. Quad blijft mijn favoriet omdat je daar echt volledig zicht op hebt. Ook is een deltoid injectie voor veel mensen bekend terrein ivm griepprik en inentingen. Waarom wordt het dan niet vaker aangeraden?

Hangt er misschien ook vanaf hoe groot die spier is.
In de bil kan je gewoon een grote spuit gebruiken, en in de quad ging dat bij mij ook prima.

Schouder weet ik niet...

Wie zegt er eigenlijk dat er geen aders zitten?

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

Ik blijft het zeggen! In de hams injectereren met slin is de makkelijkste

verwarm je de olie in het spuitje dan ofzo want dat is er anders toch niet uit te krijgen?

Bij mij is het mis gegaan gister. Tv kijken onder het injecteren. Resultaat ; halverwege de naald uit de spier laten gaan terwijl ik nog injecteerde. Pff wat een branderig gevoel was dat. Nu is er niks meer te zien.

Ik vond schouders een er fijne plek om in te laten zetten.
Deed mijn benen uiteraard zelf. Maar ga echt geen moeite zitten doen om zelf in mijn schouders te zetten.
Een maat deed dat meestal 1x per week bij mij. (had korte esters)

In mijn 2e kuur straks ga ik het ook zeker weer laten doen.

verwarm je de olie in het spuitje dan ofzo want dat is er anders toch niet uit te krijgen?

Nee het gaat er bij mij gewoon moeiteloos in? Merkte je dat de naald er zo soepel in gaat dat je niet eens merkt dat die de spier in gaat? Ik deed het zittend naast een spiegel misschien dat jij het staand hebt geprobeerd?

beetje irritante plek... misschien daarom.

delts behoren wel tot 1 van me favorieten plekken naast triceps, benen en billen ..zeker met korte esters heb je die plekken allemaal nodig. Met lange ester houd ik het enkel op benen en billen, daar gaan dan ook wat meer ml's per keer in
Verder heb je de minste last van pip in de billen.

delts behoren wel tot 1 van me favorieten plekken naast triceps, benen en billen ..zeker met korte esters heb je die plekken allemaal nodig. Met lange ester houd ik het enkel op benen en billen, daar gaan dan ook wat meer ml's per keer in
Verder heb je de minste last van pip in de billen.

Wat past er max in de quads eigenlijk? Heb nog nooit meer dan 2ml tegelijk geprobeerd eigenlijk :)

Terug
Naar boven